מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

עורך הדין אהוד עזורי כאן כדי לענות מהו הסכם שלום בית?

מהו הסכם שלום בית

אצל מרבית הזוגות שמחליטים להתרגש, ההחלטה לא מתקבלת ביום בהיר אחד. מדובר בתהליך מורכב וארוך שבסופו בני הזוג המיואשים מבינים שאין מנוס מלצאת לדרכים נפרדות. אם אתם מרגישים שהדרך לשם היא קרובה, אולי כדאי לכם לפנות להסכם שלום בית. 

מדובר בהסכם המתאים לזוגות שנמצאים על סף גירושין ומעוניינים לעבוד כדי להציל את מה שנשאר מהזוגיות שלהם. 

עורך הדין אהוד עזורי הוא המומחה שלנו לענייני הסכמי שלום בית כאן ב"מוסכם", והוא יוכל לעזור גם לכם. 

חושבים שזאת הדרך המתאימה עבורכם? הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת לגבי ההסכם.

קצת על עו"ד אהוד עזורי

אהוד עזורי הוא עורך דין במקצועו, בעל תואר בפילוסופיה בהצטיינות מאוניברסיטת ת"א, תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת ת"א ותואר שני ביישוב סכסוכים מאוניברסיטת בר־אילן. 

עזורי מתמחה בפתרון סכסוכים בין בני זוג ומייסד הסכמי שלום בית מכל הסוגים. 

כיום הוא המומחה הראשי שלנו ב"מוסכם" להסכמי שלום בית ובזכות הסיוע שלו הצליחו זוגות רבים לגשר על הפער ביניהם ולהציל את הזוגיות שלהם.

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
מוסכם עם ילד
גישור גירושין דרך מוסכם עם ילד

רק כי אכפת

נדיר לראות אנשים שנמצאים במקצוע הזה באמת מהלב, ולכן אהוד הוא ממש פלא במקצוע שלו. 

אחרי שהוכשר כעורך דין ועסק מספר שנים במקצוע, החליט לזנוח את הקריירה הענפה שלו כמשפטן עצמאי על מנת ללמוד את נושא הגישור, ולעזור לזוגות רבים לשמר את מה שיש ביניהם כדי להגיע לשלום בית. 

בעבודתו פועל אהוד כדי לעזור לזוגות רבים שנמצאים על סף פרידה, לגשר על המחלוקות ובעזרת עבודה משותפת גם להימנע ממנה. לפי דבריו, מגשר גירושין הוא זה שאחראי לזהות את הדינמיקה בין בני הזוג, כדי לראות האם יש מקום להסכם שלום בית. 

אז מה כולל בכלל הסכם שלום הבית ואיך תדעו אם הוא מתאים לכם? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

הסכם שלום בית: מה זה בכלל?

אם הגעתם הנה, כנראה שאתם עוד מתנדנדים בהחלטה- האם לבחור בגירושין או לתת לנישואין הזדמנות נוספת? במצב כזה, בוחרים זוגות רבים לפנות למה שנקרא הסכם שלום בית. מדובר בהסכם שמאפשר לאותם זוגות להתחיל בניסיון לשיקום הקשר שלהם, תוך יצירת הסכם שידאג לזכויות שלהם גם אם בסופו של דבר יבחרו בגירושין.

למי זה מתאים?

אם הזוגיות שלכם נמצאת במשבר ואתם חושבים להיפרד אבל חוששים לפרק את מערכת היחסים, הסכם שלום הבית יוכל להתאים לכם. לפעמים, לא משנה כמה המצב קשה, צריך לחשוב גם על עתידה של המשפחה ועל הילדים. 

לא מדובר בהחלטה פשוטה, וכמובן שלא בתהליך פשוט. אם אתם רוצים לתת לנישואים עוד הזדמנות, אבל מבינים שלא תוכלו לעשות זאת מבלי לפתור תחילה את הקונפליקטים והפערים ההולכים וגדלים בינכם, הסכם שלום בית יוכל לעזור.

מה כולל הסכם שלום בית?

ההסכם הוא בעצם מכלול של קווי התנהלות כלליים בין בני הזוג, שעליהם כמובן מסכימים שני הצדדים. ההסכם נכתב כדי לתת מענה לחילוקי דעות שצצים בין בני הזוג, ומבקש לתת צ'אנס אמיתי לפתור ולגשר עליהם. 

אותו הסכם יכלול גם הסכמות בענייני גירושים, במידה והניסיון לחיים משותפים לא יעלה יפה.
מבחינת נושאי ההסכם, בני הזוג יוכלו להכניס אליו כל עניין שאי פעם עמד למכשול ביניהם וכעת מהווה איום לשלום הזוגיות שלהם. 

זה בדיוק המקום שלכם לבוא לשיח בצורה הכי כנה ופתוחה שיש, רק כך התהליך יוכל להיות אפקטיבי עבורכם ולעזור בשיקום היחסים. 

זכרו- המגשר אינו שופט והוא לא כאן כדי להחליט בשבילכם. הוא כאן כדי לשמוע, להכיל, לייעץ ולבסוף לגבש יחד אתכם הסכם שנותן מענה לצרכים האישיים שלכם בתור בני זוג. 

הנושאים אליהם מתייחסים רוב הזוגות בהסכם שלום בית כוללים את כל מה שקשור לחלוקת המטלות בבית, ההתנהלות הכלכלית שלכם כזוג, ביקורים משפחתיים, החלטות הקשורות בילדים, שעות עבודה לעומת זמן למשפחה ועוד.

השלבים בהסכם שלום בית

מדובר אפוא בתהליך מורכב, וכן הוא כולל שני שלבים עיקריים. טרם הפנייה לגורם מקצועי בנושא, כדאי שתכירו אותם גם בעצמכם. כך תוכלו לדעת בצורה נקייה ואמיתית למה אתם נכנסים ותוכלו להבין האם זהו באמת תהליך שמתאים לכם.

מגשרי גירושין של מוסכם
מוסכם גישור עם ילד

החלק הראשון: בני הזוג מנסים לתת עוד צ'אנס לזוגיות

בחלק הזה יקבעו בני הזוג הנחיות לחיים משותפים ביחד, תוך הדגשת המחלוקות העיקריות ביניהם ומתן מענה הולם עבורן. הדרך להתפייסות היא סבוכה ולא פשוטה, אבל עם קצת עבודה משותפת היא בהחלט אפשרית.

עו"ד אהוד עזורי עזר לזוגות רבים שהיו במצב הזה בדיוק כמוכם וגם הצליחו לצאת ממנו, בעזרת הסכם מתאים.

 את ההסכם יוצרים יחד עם המגשר עצמו, שיקשיב לשני הצדדים, יפנים את הטענות שלהם ויעזור ליצור יחד איתם אוסף של כלים וקווי הנחייה כלליים לחיים משותפים ונעימים.

זכרו- אתם לא במסע הזה לבד, המגשר נמצא כאן בשבילכם כדי להכיל, לענות ולתת דחיפה אל עבר פתירת הסכסוכים. כוח הרצון צריך לבוא מהצד שלכם כמובן, אבל לצדכם יעמוד המגשר, שיעזור בכל שלב ביצירת ההסכם, עד שיקבל את תצורתו הסופית. 

מה שנכתב בהסכם מלווה בקביעת זמן מסוימת שלגביה הוא תקף, עליה מחליטים יחד בני הזוג. לרוב מדובר בזמן של כחצי שנה, כאשר בסופה בני הזוג מחליטים האם להישאר נשואים או לפנות לגירושין.

החלק השני: במידה ותבחרו בגירושין

במידה ולבסוף תחליטו להתגרש, יכנס לתמונה החלק השני. החלק הזה מורכב מהסכם, שהוא הסכם גירושין לכל דבר ועניין. כאן יפורטו כל הנושאים הרלוונטיים לגירושין, בצורה מסודרת ושמוסכמת על שני הצדדים. 

כל מה שייכתב בהסכם יקבע בהתאם לשיח הדדי עם שני הצדדים המעורבים וקבלת החלטות הוגנת ומושכלת. לאחר מכן, יועבר ההסכם לחתימה הסופית בבית המשפט שם יקבל את תוקפו הרשמי.

יש לכם עוד שאלות?

מדובר בתהליך מאוד מורכב, ואין סיבה שתעברו אותו לבד. אם אתם רוצים לתת צ'אנס נוסף לזוגיות שלכם, אבל עדיין לא בטוחים מה היא הדרך הנכונה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ל"מוסכם" –  מרכז המגשרים הארצי הכולל מגשרים בפריסה ארצית. 

המגשרים שלנו הצליחו לעזור לעוד אינספור זוגות לעבור את המשבר שלהם ולצלוח אותו וכך הם יוכלו לעזור גם לכם.

 הצוות שלנו כולל מגשרים מקצועיים ומנוסים, ביניהם כמובן עו"ד אהוד עזורי, שמתמחה בהסכמי שלום בית ויכול לענות לכם על כל השאלות. יש לכם התלבטות? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם עם כל מה שצריך לדעת.

צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם

אם אתם עתידים לפתוח בהליך גירושין, אחד הנושאים הקריטיים ביותר שתתקלו בהם זה חלוקת הרכוש ביניכם.

אז יגיע הרגע בו תישאל השאלה – מי מכם יקבל את הדירה?

כל הפרטים בכתבה הבאה >>>>>>>>>

אם אתם עומדים בפתחו של תהליך גירושים, ודאי יצא לכם לשמוע כמה וכמה פעמים על כל הנושא של גישור. 

במידה וגם אתם עדיין מתלבטים לגבי האופן שבו תעדיפו לעבור את התהליך, הכי טוב שתשמעו ממקור ראשון. 

כל הפרטים בכתבה הבאה >>>>>>>>>

החלטה על גירושין ופרידה היא אחת ההחלטות המורכבות והקשות ביותר עבור זוגות נשואים, במיוחד כאשר מעורבים ילדים בעניין.

ההחלטה לא מתגבשת ביום אחד ובדרך כלל מלווה בהמון התלבטויות וחששות.

כל הפרטים בכתבה הבאה >>>>>>>>>