מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

גישור גירושין במחיר מסובסד – האם גם אתם זכאים

עם שורה ארוכה של מגשרים מומחים ופריסה ארצית רחבה, "מוסכם" היא החברה המובילה בארץ בתחום הרגיש של גישור גירושין. כעת, לנוכח המציאות הכלכלית, היא מציעה הליך מקצועי מלא במחיר מסובסד – 7,900 ש"ח בלבד*. מוזמנים לבדוק האם אתם זכאים להטבה המשמעותית

גירושין הם כמעט תמיד חוויה קשה.

במקרים רבים, ובפרט כשפונים לדרך של ניהול משפט, הפרידה גובה גם מחיר כלכלי גבוה – תשלום של עשרות אלפי שקלים, לפחות, לעורך דין, דווקא בתקופה שבה חשוב במיוחד להימנע מהוצאות גבוהות.

עם גישור גירושין תוכלו להגיע להסכם הוגן ומדויק בעלות נמוכה בהרבה, ובנוסף תחסכו זמן יקר.

"מוסכם", הגוף הגדול ביותר בישראל בתחום גישור הגירושין, החליט לסייע אפילו יותר – ומציע לזוגות שעומדים בקריטריונים רלוונטיים, הליך גישור מקצועי במחיר מסובסד של 7,900 ש"ח בלבד*.

צוות מוסכם בישראל

מחויבות מלאה לעזרה לזוגות במצוקה

האופציה של גישור גירושין מסובסד נולדה מתוך המחויבות של "מוסכם" לסייע לזוגות שחווים מצוקה כלכלית של ממש – תוצאה של שילוב בין ההחלטה להיפרד, שאף פעם אינה קלה, לבין בעיות כלכליות או אחרות.

עקב מספרן הרב של הפניות, יכולים המגשרים המקצועיים של "מוסכם" להעניק את המחיר המסובסד רק למי שזקוקים באמת לכך. בהתאם פותחה רשימה קריטריונים, שכוללת בין השאר את ההכנסה המשותפת של בני הזוג ואת מצבם הכלכלי.

גם מי שנמצאים בתהליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי – או בשמו הקודם, פשיטת רגל – זכאים לקדימות במימוש ההטבה המשמעותית. בכל מקרה מומלץ למלא את טופס הבקשה ונציגי "מוסכם" יחזרו אליכם עם מענה.

 

מוסכם יחד איתכם

להיפרד באווירה חיובית – ובלי לבזבז עשרות אלפי שקלים על הליך משפטי

חשוב להדגיש כי גם הליך גישור גירושין במחיר מלא הוא אופציה זולה במידה ניכרת בהשוואה לכל הליך אחר ולהליך משפטי בפרט.

מעבר לחיסכון הכספי העצום – תשלום לעורך דין שמנהל משפט עשוי להגיע גם ל-200,000 ש"ח! – הגישור מציע דרך נכונה הרבה יותר להיפרד.

אהבה שהייתה ואיננה עוד וזוגיות שמגיעה לנקודת סיום גורמות לצער רב. אי הוודאות המשמעותית לגבי העתיד, הצורך למצוא מקום מגורים חדש ולשנות הרגלים רבים, חילוקי הדעות לגבי אופן הפרידה, הרגשות שעלולים להיות סוערים – כל אלה מייצרים קושי ממשי.

חשיבה אחרת של מוסכם

פנייה להליך משפטי משמרת ומעצימה את כל המרכיבים השליליים האלה, וזאת מפני שמשפט הוא מטבעו תהליך לעומתי.

שני הצדדים נוטים להתבצר בעמדות שלהם, הקרע הולך ומחריף, כשישנם ילדים משותפים הם חווים סבל עצום עקב המריבות הבלתי פוסקות בין ההורים, המשפט מתארך ובמקרים רבים מסתבך, והרגשות השליליים מציפים בכל פעם מחדש את שני בני הזוג.

בנקודת הסיום של ההליך המשפטי – שאליה שני הצדדים מגיעים מותשים ומתוסכלים – הם נאלצים לקבל את פסיקת השופט ואת תנאי הפרידה שהוא קבע לגביהם.

מגשר גירושין דרך מוסכם עם ילד

גישור גירושין מציע דרך טובה יותר. דרך שבה ההסכם מנוסח באווירה נעימה במקום באולם בית המשפט. עם מגשר או מגשרת שפנויים באמת להקשיב לשני הצדדים ולמצוא פתרונות לטובת שניכם. דרך שבה יש הרבה פחות כעסים ומתחים, דרך שבה אתם מעצבים את הפרק הבא בחיים, בפרק זמן קצר יותר – וגם העלות הכספית כאמור נמוכה הרבה יותר.

 

מגשרים מנוסים עם התמחויות ייחודיות

 

"מוסכם" כבר סייעה לאלפי זוגות להיפרד בשלום, בזמן קצר ובלי הוצאות כספיות גבוהות שלא לצורך. החברה הפכה לגדולה בישראל בתחום גישור הגירושין בזכות שני מרכיבים עיקריים:

הראשון, היכולת שלה להתאים לכל זוג מגשר או מגשרת עם מומחיות ספציפית עבורם, והשני – הפריסה הרחבה שכוללת למעלה מ-20 סניפים בכל רחבי הארץ (חשוב לציין כי שירות גישור מסובסד לא ניתן בכל סניפי "מוסכם", אבל גם כך הוא מוצע בין חדרה לגדרה, כך שהוא רלוונטי ומועיל במקרים רבים מאוד).

גישור גירושין דרך מוסכם עם ילד

בניגוד למגשרים שפועלים באופן עצמאי, ומן הסתם לא יכולים לשלוט בכל הנושאים שבהם עשויה להידרש בקיאות ספציפית, ב"מוסכם" יש רשימה ארוכה של מגשרות ומגשרים עם ניסיון רב והתמחויות ייחודיות.

כך למשל עבור זוג שהקים ביחד עסק ישודך מגשר עם התמחות בפירוק חברות. במקרים של גירושין בעלי אופי טיפולי, תהליכי הגישור יופקדו בידי מגשרים שזו המומחיות שלהם.

היכולת של "מוסכם" ליצור התאמה מושלמת בין בני הזוג שבחרו להיפרד לבין המגשר או המגשרת באה לידי ביטוי גם מבחינת האופי – לדוגמה, כשמפלס הרגשות גבוה ייבחרו מגשרים מכילים במיוחד.

בנוסף, אם ה"שידוך" יתגלה כלא אופטימלי, ניתן להחליף את המגשר ללא עלות – ומאחר שישנה כאמור רשימה ארוכה של מגשרים, ניתן להגיע להתאמה אופטימלית. עוד יתרון משמעותי של "מוסכם" הוא שהתהליך כולל ליווי מלא של אנשי מקצוע נוספים לפי הצורך – אקטואר, שמאי וכו'.

טיול של משפחה במוסכם

לדבר על הכל – ולהגיע להסכם הוגן ונכון לשני הצדדים ולמשפחה כולה

 

גישור גירושין, לרבות הגישור המסובסד כמובן, הוא לא הליך טכני מנוכר אלא דיאלוג מקיף שעוסק בכל הסוגיות הרלוונטיות לפרידה, כולל אלה הנפיצות. ה"סוד" הוא יצירת האווירה הנכונה, זו שמעודדת פתיחות וגם שמירה על האינטרסים המהותיים שלכם, ובמקביל גם הבנה שהסכם מאוזן והוגן הוא נקודת המוצא הטובה ביותר לפרק החדש בחיים.

חשיבה אחרת של מוסכם

המוכנות לשתף פעולה והשיח הפתוח והנינוח נשמרים בזכות המגשרים גם כשצצים קונפליקטים. מגשר או מגשרת עם ניסיון אמונים על איזון מדויק: מצד אחד, הם מאפשרים לפרוק כעסים ומתחים (על-מנת שלא יצטברו מתחת לפני השטח עד להתפרצות). מצד שני, העלאת פתרונות אפשריים לכל בעיה וחתירה להסדרים ולא לקרבות.

 

במהלך מפגשי הגישור נידונים כל הנושאים הרלוונטיים: מזונות, זמני שהות, חלוקת הרכוש (מקרקעין, מיטלטלין, זכויות פנסיוניות, מניות, אופציות ועוד), סוגיות הקשורות לגידול הילדים בעתיד ובעצם כל פרט שיש לו חשיבות מבחינתכם ייכלל בהסכם הגירושין המוסכם.

 

 

פירוק הזוגיות בלי לפרק את המשפחה – החשיבות העצומה של גישור כשיש ילדים בתמונה

גירושין הם חוויה מעצבת, לטוב ולרע, לשני בני הזוג.

פרידה של ההורים עלולה להיות חוויה טראומתית לילדים – ובמקרים אלה, מתעצמת החשיבות של העדפת הליך גישור על-פני ניהול משפט.

עצם קיומו של הגישור מספק לילדים דוגמה חיובית לכך שגם כשיש קונפליקטים, אפשר וכדאי לנסות לפתור אותם בדרך של הסכמות ולא במריבות. בנוסף, הילדים לא נגררים לתוך סכסוך, דבר שלמרבה הצער מתרחש לא פעם כשמגיעים לבית משפט.

עוד סיבה טובה לבחור במגשרים, ובפרט אלה המנוסים של "מוסכם", היא שכל הסוגיות הנוגעות לגידול המשותף של הילדים יזכו למענה אופטימלי, ובהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של הילדים שלכם.

התוצאה: הזוגיות אמנם מגיעה לסיומה, אבל המשפחה לא מתפרקת והילדים זוכים לשני הורים שיכולים להקדיש להם את מלוא תשומת הלב הנדרשת. למשפחות שמתמודדות במקביל לגירושין גם עם אתגרים כלכליים מורכבים מוצעת כאמור האופציה של גישור מסובסד במחיר של 7,900 ש"ח * בלבד – מוזמנים למלא את הטופס המצורף כדי לבחון את זכאותכם לתהליך.

*בתוספת מע"מ כחוק

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם