מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

עו"ד מאיה שפירא, מגשרת גירושין

הי, אני עו"ד מאיה שפירא, מגשרת.

מאיה שפירא

את "מוסכם" – מרכז המגשרים הארצי, הקמתי מתוך מטרה לסייע לזוגות שנמצאים בצומת דרכים זוגי למצוא את הדרך הנכונה להם ולהגיע לחוף מבטחים.  

גישור גירושין דרך מוסכם

הפכתי לעו"ד מן המניין לפני כעשרים שנה, ומעולם לא התחברתי לצד הזה שלי. גם כמייצגת חיפשתי תמיד את כל הדרכים לשיח. כולנו אנשים בסך הכל, ואם יש רצון להגיע להסכמה ניתן למצוא את הדרך. מחשבות אלו הובילו אותי ללמוד לפני שנים רבות את מקצוע הגישור, להכשיר מגשרים ולהתמחות בגישור במשפחה, המכונה גם גישור לגירושין. בחרתי להשתמש במונח משפחה כי בראיה זו, של המשפחה כמרכז ומה נכון למשפחה, סיכויי ההצלחה בהליך כזה גדולים.

מגשר גירושין דרך מוסכם עם ילד

הקמתי את "מוסכם" לאחר דרך שעשיתי בעצמי ולאחר גישורים רבים שסייעו לזוגות להגיע להסכם טוב והוגן עבורם מתוך ראיה של הצרכים שלהם ושל משפחתם.

לדרך זו רציתי לצרף מגשרים נוספים ששותפים לתפיסה.

הרעיון להקים את "מוסכם" כמרכז ארצי הוא לאפשר לכל מי שרוצה לעבור תהליך הוגן מקצועי ומכובד לפי הערכים שאותם ציינתי ולא משנה מקום מגוריו. הדרך היא הדרך המשותפת שלנו.

כולם אצלנו ב"מוסכם" דוגלים בשלום בית. אנו מרגישים פעמים רבות כחומה שעוצרת את בני הזוג מלהחליק במדרון הפרידה. רק כשנבין מבני הזוג, לאחר קיום שיחת עומק עימם, שהם בשלים עם הפרידה וזה מה שהכי נכון להם, להם ולילדים שלהם נמשיך את ההליך.

מרגש אותנו לקבל מילות תודה מזוגות שהצלחנו לזקק את הרצון האמיתי שלהם ושנשארו יחד בסוף, וגם מזוגות שנפרדו בסוף אבל עשו זאת מתוך בשלות אמיתית שהתגבשה לפני או בתוך התהליך. 

כמנהלת המקצועית של מוסכם והצוות המסור שלנו שצועד עימי בדרך שנים רבות, אנו מאמינים ביושרה, בנטראליות, בפריסת כל הקלפים "על השולחן", בהוגנות ובשיח אמיתי. לא שיח תחרותי אלא שיח משתף שרואה את כל המשפחה. זו הדרך שלנו, כל כולנו ב"מוסכם". 

סיבה נוספת להקמת "מוסכם" היא ההבנה שבני הזוג מבקשים מענה לכל מה שנחוץ בהליך הגירושין. מקום אחד שיתן את כל המעטפת, בין אם טיפול זוגי, משפחתי, כלכלי (אקטוארי), שמאי וכולי ושלא יצרכו להתרוצץ בין המקומות השונים.

חשיבה אחרת של מוסכם

ורציתי לומר כמה מילים על התהליך עצמו:

תהליך הגישור מופלא והצלחתי למצוא יחד איתכם, ידידיי המגושרים, את הקסם שבו: נפגשים…מחייכים בנימוס…נכנסים לחדר הגישור…נסגרת הדלת…..

וצוללים למקום שהוא רק שלכם, מראה לחיים שלכם, לרצונות, לאכזבות לכעסים ולציפיות….פעמים רבות לא בטוחים ומחפשים הדרכה. הייתי רוצה לומר שהנה, אחרי כל כך הרבה שנים של ליווי של מאות אנשים בתהליך הגישור, הכל נראה אותו דבר.

ייעוץ אצל מוסכם

אבל לא, כשנסגרת הדלת – זה רק הסיפור המיוחד שלכם. 

הבחירה במגשר היא משמעותית מאוד להליך. החיבור אליו, הידיעה שסומכים עליו היא הדרך להליך נכון.

לכן, כשהחלטתי להקים את מוסכם לפני שנים רבות, רציתי יחד איתי צוות שחושב באופן דומה, שמבין את בני הזוג ומה באמת הם רוצים ויחד איתם לצאת למסע של החלטה על הדרך, ואם הדרך היא פרידה, לסייע לכם ללכת יד ביד לפרידה כזוג תוך שמירה על ערך המשפחה.

אני גאה לומר שהרגישות, המקצועיות והחיבוק הגדול של הצוות שהולך איתנו לאורך כל השנים סייע לאלפי אנשים ולהרבה מילות תודה ועל כך הערכתי המלאה לצוות המסור של "מוסכם".

התחלנו עם צוות של 6 מגשרים וכיום הצוות מונה למעלה מ- 20 בכל רחבי הארץ. 

תודה מיוחדת לידידיי לדרך, שאפשרו לי להיכנס ולו לכמה שעות לעולם הפרטי שלהם כדי שנוכל יחד להגיע לפתרונות הנכונים ביותר עבורם ושיצאו לדרך חדשה מכובדת וטובה עבור המשפחה כולה.

ולכל אלה שנמצאים בצומת המאתגר של הזוגיות, אם קיימת חיבה ואהבה עשו מה שנחוץ כדי לחזק ולתחזק אותה והגיעו אלינו רק כשניסיתם באמת הכל.

חיבוק ממני 

מאיה

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם