מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

איך מתגרשים מהר – כל מה שצריך לדעת

אחת השאלות המרכזיות אשר מעסיקות זוגות המעוניינים להתגרש נוגעת למשך הליך הגירושין. 

ככל שהליך הגירושין נמשך זמן רב יותר, כך המתח בין בני הזוג עולה, העלויות הכלכליות מצטברות ובעיקר – נגרם סבל מיותר לילדים. 

חשוב להכיר את הדרך המהירה ביותר לגירושין כך שיהיה ניתן לחסוך בקשיים רבים.

בפני זוג המעוניין להתגרש ישנן בדרך כלל שתי חלופות אפשריות – הליך גישור וגירושין מוסכמים או תביעת גירושין באמצעות בית הדין או בית המשפט לענייני משפחה. 

בחלופה אחת בני הזוג מתנצחים ביניהם למשך חודשים ומגלים צדדים לא נעימים של בני זוגם לשעבר עם המתח המתלווה לכך והילדים שנושאים בעול הגירושין, ובהליך השני השניים מסיימים את היחסים ביניהם באופן נעים ומזורז.

כאמור, הדרך המהירה והנעימה ביותר להתגרש היא בהסכמה באמצעות גישור לגירושין.

במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנוגע לביצוע הליך גירושין בזמן הקצר ביותר.

המשיכו לקרוא!

גירושין בהסכמה – מדוע זו החלופה האופטימלית?

 

באופן שאולי עלול להפתיע חלק מהקוראים, הדרך המהירה ביותר להתגרש היא גם הדרך הקלה ביותר להתגרש – גירושין באופן מוסכם באמצעות הליך גישור לגירושין. 

בהתחשב בחלופה – תביעת גירושין, מדובר בהליך בעל יתרונות רבים: תביעת גירושין יכולה להימשך חודשים ואף שנים, ובנוסף לכך עלות כלכלית גבוהה מאוד. 

הליך גירושין בהסכמה, באמצעות מגשר או מגשרת, יכול להימשך שבועות ספורים בלבד, ובמקרים מסוימים גם פחות מזה. 

הסיבה המרכזית למשך הזמן הקצר מתבסס על ההנחה שבני הזוג יהיו מסוגלים להגיע להסכמה על נושאים מהותיים, וזאת במקום להילחם ביניהם בבית המשפט.

יתרה מכך, ככל שבני הזוג מקיימים תקשורת רציפה ופתוחה יותר, ניתן לקצר את הליך הגירושין אף יותר. ברוב המקרים בהם זוגות מתגרשים בהסכמה, השניים משתתפים בהליך גישור אשר מתקיים לאורך כ-10 פגישות עם מגשר או מגשרת. 

תפקידם של המגשרים הוא לייצר תשתית של אמון אשר יאפשר שיח פתוח, באופן המסייע לזוג למצוא מכנה משותף ולהגיע להסכמות בכלל הנושאים שאמורים להיות בהסכם הגירושין.

כמה מילות סיכום

גירושין בהסכמה מהווים פתרון יעיל, מהיר וזול, במיוחד לאור החלופות האפשרויות. הליך הגישור שומר על יחסים טובים בין הזוג, ובעיקר – מסייע במניעת משברים בינם לבין הילדים כתוצאה מגירושין קשים. 

מוסכם מרכז המגשרים הארצי מציע לזוגות סל שירותים רחב בכל הנוגע לגירושין בהסכמה, לרבות ייעוץ אישי וזוגי, הליכי גישור, עריכת הסכם הגירושין והגשתו לבית המשפט.

מאות זוגות הסתייעו בשירותינו לשביעות רצונם המלא!

צרו קשר ונעמוד לצדכם!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם