מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשר גירושין ,ממש לא כל אחד יכול

כואבת לך השן, הסבל כבר נהיה בלתי נסבל ונפלה החלטה לעשות מעשה, ללכת לרופא שיניים על מנת לעקור את השן הכואבת להיפטר מהכאב אחת ולתמיד.

האם היית פונה לרופא שיניים שלא מתמחה בתחום?

אפילו אם הוא היה מציע לכם את הטיפול ב80 אחוז הנחה?

סביר להניח שהייתם מסרבים בנימוס ומחפשים רופא עם ניסיון שזאת העבודה שלו, זאת ההתמחות שלו ובזה הוא עוסק!

אז למה ישנם זוגות שמחפשים לסיים את הנישואין בצורה מכובדת של הליך גישור שמחפשים לחסוך ולהתפשר על מגשר שזה לא המקצוע הראשי שלו ושאין לו מספיק ניסיון?

האם כאב שיניים נחשב לדבר מהותי יותר מבנייה של התא המשפחתי מחדש?

צריך להבין שהבסיס להצלחה בגישור גירושין הוא דבר ראשון בחירת המגשר/ת. לעיתים פונים אלינו זוגות שפונים לאחר ניסיון גישור שלא צלח בדיוק מהסיבה הזאת.  הבעל או האישה רצו לחסוך במקום שלא כדאי לחסוך בו.

אין המדובר בחסכון של עשרות אלפי שקלים אלא של כמה מאות או במקסימום כמה אלפי שקלים למשהו שאמור להסדיר את ההווה ואת המשך הדרך המון שנים קדימה. זו בחירה משמעותית ואין לזלזל בה.

גם ההכמות שנבנות בתהליך, גם אם הן ברוח טובה, חסרות את   הניסיון של מי שעשה עשרות או מאות גישורים ויכול להעלות המון נושאים שעשויים להיות בהמשך הדרך וכדאי לפתור אותם עכשיו כדי למנוע מחלוקות עתידיות!

אני בטוח ואין לי צל של ספק שהכוונה של אותם מגשרים היא טובה והם באמת רוצים לעזור ומה שמניע אותם זה לא התשלום אבל מדובר בעתיד שלכם ועתיד ילדכם,זה לא משהו לשחק איתו או לתת למגשר מתחיל לעזור לכם לבנות אתכם את פרק ב של חייכם.

מגשר גירושין צריך להיות קודם כל מגשר, שזאת העבודה הראשית שלו,ב זה הוא עוסק, ככה הוא רואה את העולם ומזה הוא מתפרנס.

חשוב שלמגשר יהיה ניסיון ניסיון ועוד נסיון בתחום הגישור, זה שם המשחק – ניסיון של עשרות או מאות גישורים מוצלחים. ההחלטות שתקבלו הן כ"כ חשובות שהכל צריך להיות מדוקדק על קוצו של יוד ומגשר לא מנוסה ברוב המקרים לא מספיק.

בנוסף חשוב מאד שתהיה לכם כתובת ברורה אליה תוכל לפנות בכל שלב בתהליך, מקום עם משרד מסודר שעובד שנים ויודע לתת מענה לכל שאלה או בקשה.

יש שמעדיפים מגשרים שהינם גם עו"ד, ויש כאלה שלא. במרכז מסודר ניתן להאים את המגשר/ת המתאים לכל זוג.

כשהוקם מוסכםמרכז המגשרים הארצי  לפני שנים, הדבר המרכזי שהיה חשוב לבעליו הוא בחירת המגשרים הנכונים שעונים בדיוק לקרטיריונים – מקצועיות, ניסיון, ויכולת לבנות הסכמות בצורה טובה נעימה ומכובדת.

כל מגשר במוסכם הינו מגשר ותיק ומנוסה שנבחר בפינצטה לצוות וזאת בדיוק הסיבה שבזכותה אנו עמודים על אחוזי הצלחה גבוהים כ"כ.

כחלק מהשירות שלנו,  אנחנו עוזרים למצוא לזוגות שפונים אלינו להליך גישור, את המגשרים המתאימים ביותר עבורם וזאת אינה עבודה פשוטה. לא לכל זוג מתאים כל מגשר והעבודה שלנו היא למצוא את השידוך המתאים.

נשמח לעזור בכל שאלה או בקשה בברכה, צוות מוסכם-מרכז המגשרים הארצי

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם