מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

המגשר הטוב בישראל, יש דבר כזה

אנשים רבים פונים אלינו, ומבקשים את המגשר הכי טוב שיש לנו בצוות. הם כמובן מסבירים שהנושא אצלם לא פשוט בכלל והמקרה שלהם הוא ממש מיוחד ולכן הם צריכים את המגשר הטוב ביותר.
אין דבר כזה המגשר הכי טוב.


אבל העובדה שמגשר מסוים הצליח בהמון מקרים להביא את הזוג להסכם הוגן לא אומר שהוא מתאים לכל זוג. יש למשל זוגות שצריכים מגשר יותר טיפולי, שיכיל ויתן מענה אמיתי עם קושי הפרידה שבד"כ חש לפחות אחד מבני הזוג.

 ישנם זוגות שכבר מאוד בלכל זוג מתאים מגשר אחר, וגישה אחרת לתהליך. 

אין עוררין שהמגשר צריך להיות בעל ניסיון וידע הדרוש לנהל תהליכים מורכבים של גירושין,שלים עם ההחלטה ואף מגיעים לפעמים כאשר הם כבר פרודים ומחפשים תהליך פחות רגשי. 

ישנם זוגות שצריך מגשר "הייטקסטי" כי הם אוהבים לדבר בעיקר במספרים, יש זוגות שצריכים מגשר במתמחה בפירוק עסקים ויש כאלה שצריכים מגשר שומר תורה ומצוות כי הם דתיים ומחפשים משהו שיבין אותם ומדבר בשפה שלהם, לכן, סוף למאפיינים שמתאימים לכל זוג וזוג בתהליך הגישור לגירושין.


בחירת המגשר הנכון הינו חלק אינטגרלי מהצלחת התהליך. בהרבה מקרים כל מחלוקת קטנה עלולה "לפוצץ" את הגישור ולקחת את בני הזוג לתהליך נעים הרבה פחות. אם המגשר לא ידע לדבר בשפה של אותו זוג ולנווט את הסירה בקצב שלהם המצב עלול להיות נפיץ ומסוכן.


לכן, אנחנו ממליצים בחום לשוחח עם מספר מגשרים לפני שאתם מקבלים החלטה. אותו אדם יעזור לכם לקבוע יחד איך יראה פרק ב של החיים שלכם וחשוב שזה יהיה אדם שאתם מרגישים אליו חיבור.


במרכז "מוסכם" השיחה מייתרת את הצורך בחיפוש ושיח עם מספר מגשרים, שכן שיחה מעמיקה והבנה מלאה עד כמה שניתן כמובן לצרכים של הזוג אנחנו מתאמים לבני הזוג את המגשר הכי נכון עבורם, במקרים מסוימים אפילו עם 2 מגשרים (ללא עלות נוספת) כדי שהתהליך יצליח. הסיבה לכל ההשקעה הזאת כי כבר מתחילת הדרך של הקמת מוסכם-מרכז המגשרים ההארצי הבנו, שהצלחה שלכם זאת ההצלחה שלנו.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם