מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשרת משפחה וגירושין: התפקיד והאתגרים

גירושין, מילה שאינה קלה בפני עצמה כאשר היא מוזכרת.
מהות הגירושין, במשמעותה הפשוטה, היא הפרידה בין שני אנשים שנכנסו לקשר זוגי, שמקשה את תנאי החיים המשותפים, והפכה את הפערים ביניהם ללא ניתנים לטיפול.

בפועל, הגירושין הוא מרכיב משפחתי שמביא עמו אתגרים מורכבים וקשים לכל צד המעורב בתהליך.

בהליך גירושין בני הזוג פונים במקרים רבים להליך גישור לגירושין אצל מגשרת או מגשר לגירושין.

תפקיד המגשרת היא לסייע באמצעים של תקשורת והידברות וכלים מקצועיים של הבנת הצורך של כל אחד מבני הזוג, לסייע להם להגיע להסכם הטוב ביותר עבורם ועבור המשפחה שלהם.

היא מסייעת לבני הזוג להגיע לפתרונות הטובים ביותר עבורם שישקפו את הרגישויות והערכים של המשפחה.

מגשרת משפחה תאפשר לכל אחד מבני הזוג להשמיע את דעתו, להסביר מדוע חשובים לו דברים מסוימים והיא גם תסייע לו להבין את הצד השני.

צוות מוסכם חברים

המגשרת למשפחה צריכה להיות מקצועית, קשובה ויצירתית, תוך הבנה לכך שכל מקרה הוא אחר. היא צריכה להיות נחושה ובטוחה בתפקיד שלה, אך גם רגישה ובעלת תבונה לצרכי הצדדים. היא עוזרת לבני הזוג על להבין ולהביע את רגשותיהם, מה שיכול להביא לפתרונות טובים יותר ולקשרים משפחתיים שמתבססים על כבוד והבנה.

מגשר גירושין דרך מוסכם עם ילד

באופן כללי, מגשרת משפחה היא הגורם המאזן בתהליך הגירושין.

היא יכולה להביא איתה רעיונות חדשים, נקודות מבט חשובות, וכלים לתקשורת בריאה. בעזרתה, הצדדים מסוגלים להתמודד עם האתגרים של הגירושין בצורה טובה יותר ובפעם הראשונה יוכלו לשים לב לצדדים החיוביים בתהליך.

במרבית המקרים, כמו בכל גישור גירושין, המגשרת למשפחה תצטרך להפנות את בני הזוג גם לאנשי מקצוע נוספים ככל שצריך, כגון עו"ד ליעוץ משפטי, יועצים זוגיים, אקטואר יועץ כלכלי וכו'. העבודה המשותפת עם צוות רחב של מומחים עשויה להביא לפתרונות יותר מקצועיים ומלומדים, ולסייע בבניית גשרים חזקים יותר בין הצדדים.

טיול של משפחה במוסכם

לסיכום, המגשרת למשפחה היא דמות מרכזית וקריטית בתהליך הגירושין. 

התפקיד שלה אינו פשוט, אך עם יכולת נכונה ורגישות, היא יכולה להיות כוח משמעותי ובולט שמקנה מגוון של כישורים ומשאבים לצדדים המעורבים.

בעזרתה, ישנם סיכויים להישאר לאחר הליך מטלטל כמו גירושין, משפחה מתפקדת, גם אם זה הזוגיות הסתיימה במיוחד – לטובת הילדים.

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם