מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

איך משפיע גישור גירושין על הילדים

אחת הסיבות העיקריות שבזכותן אנשים מעדיפים להגיע לגישור ולא לפתוח בהליך משפטי הוא הילדים. הרבה הורים נמצאים עם נקיפות מצפון בגלל ההחלטה להתגרש. 

אנחנו מבינים שבצורה כזאת או אחרת תהיה לכך השפעה על הילדים ולאפשר להם להבין שזו אינה אשמתם. הם לא אשמים שאבא ואמא לא מסתדרים אבל ההורים שרואים את התמונה מלמעלה, מבינים שהדבר הכי נכון עבורם הוא להיפרד.

לאחר קבלת ההחלטה המאוד לא פשוטה צריך למצוא את הדרך לעשות את זה עם כמה שפחות השפעה שלילית על הילדים, לא לערב אותם בתהליך, ועם מינימום מריבות סתמיות ומלחמות אגו.

 נכון, זה קשה ואפילו קשה מאד אבל למי שמצליח- מבין שעשה את הדבר הכי נכון עבור ילדיו בהווה וגם לעתיד. 

בהרבה מקרים הליך גירושין המבוסס על מריבות ומלחמות הופך להיות מאד טראומטי עבור הילדים. כמעט בכל גיל הילד נמצא (כמו ההורים) בחוסר וודאות לגבי עתידו. 

הוא מבין שאבא ואמא שהם המשענת הכי חזקה שלו לא מתקשרים ורק רבים, הוא מקבל את ההורים במצבי לחץ ועצבניים כל הזמן ואין לו דרך לדעת מתי ואיך זה יסתיים. בהליך משפטי אכן הדרך ארוכה.

בהליך גישור גירושין מסודר, עם מגשר מנוסה, ההליך הופך להיות הרבה יותר קל וברור עבור הילדים. 

הוא רואה את ההורים מתקשרים פתאום, מגיעים יחד להחלטות, עובדים יחד על פרויקט משותף וזה נותן לו בדר"כ סוג של שקט נפשי. מגשר מנוסה תמיד ישים את הילדים במרכז השולחן וינסה לעודד את ההורים לתקשורת טובה כבר בהליך עצמו וגם להמשך הדרך. 

בהליך גישור יש מועד סיום קרוב. 

אין דיונים והוכחות בבתי משפט, ההליך הוא בידיים שלכם כהורים לסיים אותו בצורה טובה והוגנת עבור כל הצדדים ובעיקר עבור ילדכם.

לפעמיים פונה אלי אחד מבני הזוג ושואל אותי שאלות בנוגע לגישור, שאני משיב לו תשובה כנה ואמיתית שהוא לא בדיוק ציפה לה, הוא מיד שואל באיזה צד אני. חשוב לדעת – אנחנו כמגשרים בצד של הילדים!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם