מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

זה לא המגשר, זה אנחנו

עזרה אמיתית רק אצל מוסכם

הסיפור שלנו ישמע קצת מצחיק אבל עם הרבה מזל, תושייה, סבלנות ומקצועיות מהצוות של מוסכם -מרכז המגשרים הארצי ויש לו סוף טוב.

זה מתחיל כמו כל סיפור גירושין: בעיות בתקשורת, האהבה והתשוקה נעלמו והמריבות מתחילות לחגוג עד שבשלב מסויים הספיק לשנינו.

למזלנו זה קרה שעדיין ההינו בתקשורת ומעוניינים לסיים יפה.

לאחר תקופה החלטנו לסיים בהליך גישור ללא מריבות מיותרות ובתי משפט.

קיבלנו המלצה מחברה (שגם הגיעה למוסכם דרך המלצה של חברה אחרת) לפנות למוסכם,כמובן שקצת בדקנו עליהם ולאחר שראינו כי טוב החלטנו לתאם פגישת הכרות.

השיחה הראשונה הסבירו לי כמה בחירת מגשר גירושין נכון חיונית להצלחת ההליך ובמידה ולא נתחבר למגשר/ת נוכל לתאם פגישה עם מגשר נוסף ללא עלות.

זוג מתוסכל לא אצל מוסכם

תיאמנו את הפגישה לשבוע שלאחר מכן עם מגשרת נפלאה (היום אני מבין כמה היא נפלאה) במשרדי מוסכם באיזרנו אך משום מה באנו מאד דרוכים למפגש.

כנראה שהצטבר אצלנו המון לחץ וכעסים שיצאו בצורה לא מכוונת על המגשרת.

היא כמובן לא התרגשה יותר מידי והמשיכה לנהל את ההליך כאילו הכל כשורה.

שנציג מוסכם התקשר אלי לבדוק אם הפגישה

עברה בשלום ולשביעות רצוננו לא חסכתי במילים, מיד תקפתי ושיחררתי קיטור והוא מהצד שלו קיבל את הדברים בנחת והציעה פגישה נוספת עם מגשר אחר ללא עלות.

כמובן התייעצתי עם אשתי והסכמנו לנסות שוב,הבעיה שגם לפגישה הזאת הגענו טעונים בעקבות ריב שהתחיל 10 דקות לפני שיצאנו לפגישה וגם היא התפוצצה דיי מהר.

הנציג התקשר ושוב שטחתי בפניו את חוסר שביעות הרצון שלי כבר אני הייתי בטוח שהוא יתאייש ויציע לי ללכת לחפש מגשר במקום אחר אבל להפתעתי הוא עדיין קיבל בסבלנות את כל מה שאמרתי ושוב הציע לתאם לנו עם מגשר נוסף ללא עלות.

כמובן שהסכמתי אבל הפעם הגענו לפגישה רגועים ושלווים והיא עברה בשלום.

בלילה,לאחר שחזרנו הביתה עשינו קצת חושבים והגענו למסקנה שמתוך שלושת המגשרים איתם נפגשנו במסגרת תהליך הגישור במוסכם, דווקא המגשרת הראשונה היתה המתאימה ביותר עבורנו.

כתיבת הדברים במוסכם

שהנציג התקשר שוב למחרת לשאול אם הפעם היה בסדר הוא הופתע לגלות שההינו מאד מרוצים אבל אנחנו רוצים לחזור למגשרת הראשונה שקיבלה אותנו.

תאמנו איתה מחדש, היא מבחינתה לא ידעה בכלל שהלכנו "לרעות בשדות זרים" והמשיכה איתנו את התהליך עד לחתימת ההסכם והאישור שלו בבית המשפט.

אין לנו צל של ספק שאם ההינו מגיעים למגשר גירושין אחר זה היה מסתיים בהליך משפטי ארוך ואכזרי,למזלנו הגענו לגוף גדול שידע לספק פתרון הולם לבעיה ועזר לנו לדלג מעל המשוכה הזאת.

אנחנו מודים למוסכם – מרכז המגשרים הארצי ולצוות שלו על הליווי והתמיכה ומאחלים לכם שתמשיכו לעזור לאנשים בתקופה הכ"כ מתאגרת הזאת בחיים שלהם.

בברכה ארנון מהרצליה.

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם