מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

המגשרת האישית שלי

שלום, הסיפור האישי שלי התחיל בצורה כואבת אבל הסתיים עם מטרה חדשה ואתגר חדש לחיים.

זוג מתוסכל לא אצל מוסכם

אני ובעלי כמו הרבה זוגות לא הסתדרנו ולאחר הבנה משותפת שהמצב אינו עומד להשתפר החלטנו להתגרש בצורה מכובדת בהליך גישור מסודר.

כמובן שעשינו את הבדיקות שלנו ולאן שלא פנינו קיבלנו המלצות חמות על מוסכם – מרכז המגשרים הארצי.

אנחנו תושבי מודיעין והנציג שענה לנו הציע שנגיע לעו"ד מאיה שפירא מגשרת הבית של מוסכם.

כבר מהפגישה הראשונה ראינו אדם מקסים שרואה את עבודתו כשליחות, אדם ששם אותנו לפני התשלום ובאמת מנסה למצוא את הפתרון הכי נכון עבורנו ללא חישוב מה הוא ירוויח הזה וזה הקסים אותנו.

היא לא הסכימה להתחיל את ההליך עד שהיא לא פסלה שום אפשרות לשלום בית.

ייעוץ אמיתי עם מוסכם

היא הפצירה בנו ללכת לטיפול זוגי למרות שזה נוגד את האינטרס הכלכלי שלה כמגשרת ושל מוסכם כגוף שמתמחה בגישור גירושין ולא יעוץ זוגי אבל כל זה לא עניין אותה כי היא האמינה שאלו נישואין שאפשר להציל.

אני וגם בעלי (שהיום הוא כבר הגרוש שלי) ידענו שהגענו למקום הנכון והתחלנו את ההליך.

הליך הגישור התנהל על מי מנוחות ואני פשוט נפעמתי איך אדם חיצוני שאנחנו לא מכירים הצליח להביא אותנו לנהל שיח תרבותי וענייני בנושאים כ"כ חשובים בלי לשבור את הכלים אפילו פעם אחת.

בכל פעם שההינו מנסים לשוחח לבד לפני הליך הגישור זה היה מסתיים בריב וכעסים שלפעמיים נמשכו שבועות ארוכים ללא תקשורת ופתאום אנחנו משוחחים בהבנה ורגישות אחד כלפי השנייה ואני פשוט התאהבתי במאיה כאדם ובמקצוע שלה.

לקראת סיום התהליך ומפגש אחד לפני שיצאנו להסכם, ביקשתי ממאיה לשוחח איתה באופן פרטי על נושא שלא קשור לגישור, היא כמובן הסכימה והודעתי לה שהחלטתי גם להיות מגשרת גירושין!

היא הזהירה אותי כמובן שזה לא מקצוע קל, שיש המון עליות וירידות ולפעמיים שומעים סיפורים מאד קשים שצריך להיות בעל לב חזק וללמוד לא ללכת אחרי הרגש על מנת לשמור על מקצועיות.

היא הסבירה שלי שרוב תהלכי הגישור אינם מתנהלים כמו שלנו ושלפעמיים יש צעקות ומריבות שלאדם עם לב חלש יהיה קשה לעכל.

אני אמרתי שאני רואה את התוצאה הסופית שהיא לעזור לאנשים לעבור את המשבר הגדול הזה בשלום ושהיא מודל לחיקוי שלה, היא כמובן הסמיקה בחיוך ואמרה שזה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה לשמוע ושזה מה שיהפוך אותי למגשרת גירושין טובה.

מוסכם יחד איתכם

אמרתי וגם עשיתי, עוד באותו שבוע נרשמתי לקורס גישור בסיסי שערך חצי שנה ומשם עשיתי פרקטיקום בסיסי שלקח עוד מספר חודשים וכמובן גם קורס גישור במשפחה, לא עשיתי לעצמי הנחות ועשיתי את כל המסלול כמו שצריך וסיימתי בהצטיינות.

יאמר לזכותה של מאיה שהיא ליוותה אותי בכל ההליך ועזרה לי מאד ללא שום תמורה או בקשה מהצד שלה,היא אפילו הציעה ללוות אותי בגישורים הראשונים שלי.

היום אני לקראת סיום הקורס המשפחתי, כבר גרושה למעלה משנה וכולי ציפייה לקראת הבאות, הכרתי חברה, מנטורית ומגשרת מדהימה לכל החיים.

מי היה מאמין שמתוך תהליך כל כך כואב יכול אני אפתח קריירה חדשה, תאחלו לי בהצלחה…

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם