מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

הכל למען הילדים

משפחה שמחה בזכות מוסכם

הסיפור שלנו התחיל לפני כשנה.

לפני שנה היה משבר אמון מאד חזק במערכת יחסים שלנו, התברר לי שאני לא האישה היחידה בחיים של בעל.

כמובן שהסוד אשר התגלה התפתח למריבת ענק ששיננו הבנו שחיי הנישואין שלנו הסתיימו ואין שום דרך בעולם לתקן אותם.

אני כמו כל אישה אחרת במצבי חיפשתי נקמה, הנייתי כ"כ פגועה שלא עניין אותי שום דבר אחר מלבד לפגוע בחזרה במי שפגע בי והחלטתי שאני הולך להילחם על כל הקופה.

בעלי שהיה באותו זמן קצת יותר שקול ממנה פנה למוסכם מרכז המגשרים הארצי ולאחר שיחה קצרה הבין לאן הרוח נושבת ואיך המשפחה הולכת להתפרק מבחינה כלכלית וגם מבחינה אנושית.

הוא הבין שאנחנו הולכים להכנס למלחמה שיהיו בה רק מפסידים.

הוא ביקש ממני לשוחח גם עם הנציג שדיבר איתו (אוהד אם אני לא טועה) ומשום מה הסכמתי, אולי רק כדאי שיהיה לי על מי לפרוק את המטען הכבד שנחת עלי.

פתרון אמיתי לילד אצל מוסכם

בשיחה אוהד הסביר לי שאני צודקת ב100% ובכל דרך שאבחר בה תהיה הדרך הנכונה ולאף אחד לא יהיה פתרון פה אבל אם אצליח לשים את הכעסים בצד אוכל ממש להרוויח את עולמי.

הבנתי שלמרות כל הכעסים והפגיעה הוא לעולם ישאר אבא של הילדים שלי,הבנתי שנהל הורות משותפת עם אדם ללא תקשורת ושנאה הדדית לא תעשה טוב

לילדים שלי, הבנתי שאני עומדת להכנס להליך ארוך ויקר עם המון גלים ותנודות שאני לא בטוחה שיהיו לי את כוחות הנפש שאצטרך עבורם ושבמקביל אני צריכה לתפקד כאמא במשרה מלאה במיוחד שאני כרגע לבד איתם.

אמרתי שאני צריכה לחשוב על הנושא ובאמת אחרי שלושה ימים החלטתי שאני אעשה הכל למען הילדים שלי, הם לא אשמים במצב אליו הגענו ואם אפשר אז אעשה הכל למען הפחת הנזק שיגרם להם אפילו אם זה אומר "לבלוע את הצפרדע".

מענה לכל השאלות במוסכם

התחלנו הליך גישור מדהים עם המגשר שנבחר לנו ע"י ממוסכם ,רצוי לציין שהם ליוו אותנו בכל התהליך וכיבו המון שרפות וצצו במהלכו ולא נתנו לגישור להתפוצץ.

אחרי חודשיים סיימנו את התהליך עם הסכם גירושין שהיה מאד הוגן ונכון עבור שנינו ויצאנו לדרך חדשה.

אני והגרוש עדיין לא מתקשרים ועדיין ישנם המון כעסים בעיקר מהצד שלי,אין ספק שהילדים לקחו את זה קשה ואני לא רוצה לחשוב בכלל מה היה קורה עם ההינו לוקחים את זה להליך משפטי.

אני רוצה להודות לצוות מוסכם שילווה אותנו בכל ההליך והיה לצידנו ברגעים הכי קשים.

בברכה והוקרה רבה ד.מאשדוד

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם