מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

הגבר הגברת והמאהבת

הסיפור שלי מתחיל כמו של הרבה זוגות בארץ ובעולם – חיי נישואין שוחקים, עייפות החומר וחיפוש אחר אטרקציות חדשות.

אני יכולה להעיד על עצמי שבאמת השתדלתי להיות אישה טובה ואטרקטיבית לבעלי שהוא איך לומר, גבר שבגברים – מטופח נאה, כריזמנטי,חביב הנשים יש לומר,בתוך תוכי ידעתי שאני לא תמיד האשה היחידה בחייו אבל חייתי עם זה בשלום כי לא באמת גילתי משהו יוצא דופן.

עד שהכל התפוצץ – בגיל 45 הוא פנה לבית המשפט לענייני משפחה ופתח תיק ליישוב סכסוך,הסיבה לטענתו שאהבה נגמרה והוא רוצה להמשיך בחייו,.

ילדנו כבר גדולים ברובם, חוץ מילדה אחת שהיא בת 14 כל שאר הילדים מעל גיל 18 והוא חושב אין טעם להמשיך ככה.

אני מבחינתי לא רציתי להשאיר אותו בכוח והסכמתי.

מוסכם הבחירה הנכונה

הגענו לפגישת מהו"ת ראשונה דרך בית המשפט והם המליצו לנו על תהליך גישור,לאחר חיפוש קצר ברשת ובדיקה המלצות ומספר גופים,הגענו למוסכם-מרכז המגשרים הארצי.

כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשתי הקלה,קיבלתי את הרשום שהגעתי למקום הכי נכון,בעלי כמובן רצה לבדוק אותם בנוסף ולאחר שיחה שלו גם הוא השתכנע שזה המקום הנכון.

 

הנציג של מוסכם לאחר מספר שיחות איתנו תיאם לנו פגישת הכרות עם המגשר המתאים והתחלנו תהליך.

הפגישות הראשונות היו על מני מנוחות והספקנו הרבה עד שלפתע בעלי (לשעבר) התעקש שהמשמורת על בתנו בת ה14 תהיה מלאה אצלי.

זה היה מאד חשוד בעיניי כי אני יודעת כמה הוא קשור אליה אז התחלתי לחקור,להפתעתי גילתי שהוא כבר במערכת יחסים כבר למעלה מחצי שנה עם אישה אחרת!!

הדבר הראשון שעלה לי לראש הוא מיד לפוצץ את הגישור ולקחת אותו לבית משפט ושם "להפשיט את עורו" כמו שנהוג לומר, הכעס והעלבון שקיבלתי ישר גרמו לי לרוץ למלחמה לא לקחת שבויים!!!

אני חושבת שכל אישה אחרת במעמדי היתה עושה בדיוק אותו דבר.

יאמר לזכות המגשר שלנו,שניהל את התיק בצורה כ"כ חכמה שהוא לא נתן לי לעשות את הטעות הנוראה הזאת,הוא ממש נלחם ונשכב על הגדר עבורנו בתהליך.

מענה לכל השאלות במוסכם

הוא ביקש ממני להגיע לפגישה נפרדת והסביר לי בדיוק למה אני נכנסת,ההסכם כבר היה כמעט מוכן ולהתחיל תהליך משפטי יסחוט ממני עכשיו את טיפת חיות שנשארה בי,הוא הסביר לי שאני צריכה להיות עכשיו חזקה עבור הילדים ושהתוצאה בבית המשפט לא תשנתה יותר מידי.

חרקתי שיניים והמשכתי בתהליך לא לפני שביקשתי מספר דברים נוספים כמו הכתובה המלאה שלי על עוגמת הנפש והפגיעה באמון,הוא מיד הסכים כמובן ותוך שבוע חתמנו על ההסכם ונפרדנו כמעט לשלום.

היום חודשיים אחרי אני מבינה היכן ההיתי יכולה להיות ללא העצה החכמה של המגשר שלנו שבניסיון רב מנע ממני להיות עכשיו בהליך משפטי מפרך וקשה ולהוציא כספים שאין לי.

אני עדיין פגועה מאד מהנושא והחלק הנקמני שלי קיים ובוער אבל אני מקווה ומאמינה שעם הזמן זה יעבור ואני יודעת שעשיתי את הדבר הכי נכון עבורם ילדי!

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם