מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

כמה זמן לוקח להתגרש בהסכמה

במסגרת ההחלטה של זוג לפנות להליך גישור לגירושין, אחת הסוגיות המהותיות ביותר היא משך תהליך הגירושין.

בהנחה שבני הזוג החליטו להתגרש כתוצאה ממשבר בזוגיות, וברצון שניהם להיפרד כמה שיותר מהר – חשוב שבני הזוג ידעו שהדרך המהירה ביותר לבצע גירושין היא באופן מוסכם באמצעות גישור לגירושין. כאשר השאלה המתבקשת עדיין עומדת – כמה זמן לוקח להתגרש בהסכמה.

במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את כל המידע שצריך לדעת בנוגע למשך הזמן הצפוי להליך גירושין בהסכמה.

מה נדרש מבני הזוג על מנת להתחיל הליך גירושין בהסכמה

לגירושין באופן מוסכם, בני הזוג נדרשים לרצות להיפרד בכבוד ומבינים כי זו הדרך הנכונה להם. רצוי שיהיו ביחסים סבירים או לפחות בתקשורת מינימאלית על מנת לקיים שיח ביניהם להבנת צורכי כל צד ומציאת פתרונות מתאימים. 

ככל שרמת העוינות בין בני הזוג גבוהה יותר – כך פוחתים הסיכויים לבצע הליך מוסכם באמצעות גישור, אם כי כבר בוצעו לא מעט גישורים כאשר מרבית השיחות הן נפרדות ורק חלק קטן משותפות. בני הזוג צריכים להיות ערוכים להיות פתוחים לשיח משתף ורצוי שישאפו להמשך הורות טובה ויחסים תקינים ביניהם גם לאחר הפרידה.


מהם התצפיות הראליות בנוגע למשך הליך גירושין בהסכמה

במרבית המקרים, זוגות המעוניינים להתגרש באופן מוסכם ניגשים להליך גישור, אשר כולל בין 3-8 פגישות בממוצע עם מגשר או מגשרת, אשר תפקידם ליצור הסכמות בין בני הזוג בנוגע לסוגיות העקרוניות, לרבות חלוקת הרכוש, חלוקת זמני השהות על הילדים ועוד.

אורך מקובל של הליך גישור אשר בסופו נחתם הסכם גירושין בין הצדדים הוא שבועות ספורים בלבד!

יתרה מכך, במידה שבני הזוג כבר הגיעו להסכמות עוד בטרם הכניסה להליך הגישור, או לחילופין במצבים בהם לזוג אין ילדים ונכסים משותפים – מדובר בהליך קצר אשר יכול להימשך גם שבועיים ופחות, וזאת לאחר פגישה או שתיים במסגרת הליך גישור ועריכת הסכם גירושין באופן מידי.

נקודת המפתח שחשוב לזכור היא שככל שבני הזוג בשלים ומוכנים יותר – כך הליך הגירושין יהיה קצר יותר.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי נותן שירותים לבני זוג המעוניינים לבצע גירושין באופן מוסכם, נעים ויעיל. המרכז מעניק את כלל השירותים הנדרשים בהליך גירושין בהסכמה, לרבות עריכת הסכם הגירושין, הליך הגישור, ייעוץ אישי וזוגי ועוד, וזאת באופן המייעל ומקצר את ההליך באופן משמעותי עקב החיסכון בזמן וכסף עבור הזוגות.

מאות לקוחותינו התגרשו בהצלחה, וזאת באופן מוסכם ולשביעות רצונם המלא!
צרו קשר ונעמוד לשירותכם!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם