מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

גירושין בשיתוף פעולה

גירושין בשיתוף פעולה: מה זה אומר

גירושין הם תמיד תהליך מורכב וטעון מבחינה רגשית.

כאשר בני זוג מחליטים להיפרד, הם ניצבים בפני אתגרים רבים – הן מבחינה משפטית בחלוקת הרכוש וקביעת הסדרי הזמנים עם הילדים, והן מבחינה אישית ונפשית. 

אז נכון שהתקופה הזאת עשויה לכלול קשיים רבים, אבל יש דרך לסבול מהם פחות. כבר שמעתם על המושג 'גירושין בשיתוף פעולה'? 

אם עדיין לא שמעתם עליו, זה בדיוק הזמן. 

מדובר בשיטת גישור שמציעה דרך חלופית להתמודד עם אתגרי הגירושין, תוך ליווי צמוד של צוות מומחים שיעזור לכם ולבן/בת הזוג לשעבר לקבל החלטות מושכלות והוגנות.

מה זה גירושין בשיתוף פעולה

זוגות רבים שפונים לגירושין בכלל לא מכירים את כל האפשרויות העומדות בפיניהם, ולא מודעים לכך שיש מגוון של דרכים בהן ניתן לעבור את הליך הגירושים. 

תוכלו לפנות לגישור ולעוד סוגים שונים של שירותי סיוע שיכולים לעזור גם לכם, בניהם גם גירושין בשיתוף פעולה. 

גירושין בשיתוף פעולה הוא תהליך משפטי חלופי לגירושין, שבו בני הזוג זוכים לליווי צמוד של צוות רב-תחומי. 

בתהליך כל צד מיוצג על ידי עורך דין אחד שהוכשר במיוחד לכך וזוכה להגנה המרבית ולהשמעת קולו. 

מעבר לעורכי הדין מעורבים בתהליך אנשי מקצוע נוספים ביניהם מגשר, יועץ רכוש, יועץ פיננסי ויועץ לטובת הילדים. 

כך כולם שותפים יחד אתכם למציאת פתרון הוגן ומיטיב עבור שני הצדדים במצב המורכב אותו חווים בני הזוג.

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
מוסכם עם ילד
גישור גירושין דרך מוסכם עם ילד

למי מתאים התהליך?

לא מדובר בהליך שמתאים לכל הזוגות, לכן חשוב שלפני שתפנו לסוג כזה של פרוצדורה, תבחנו האם היא באמת מתאימה לכם. גירושין בשיתוף פעולה מתאימים לזוגות ששואפים כן להגיע ביניהם להסכמות בדרך של שיתוף פעולה ולא בדרך של עימות, אבל בכל זאת מתקשים להגיע להסכמות בגישור רגיל, בעקבות פערים עמוקים ביניהם. בתהליך זה הם זוכים לליווי אישי וצמוד של בעלי מקצוע שונים, כל אחד מומחה בתחומו, שיוכלו להביא את נקודת המבט הייחודית שלהם ולסייע להשגת הסכם מיטבי. אם גם אתם רוצים להגיע להסכמים בדרכי שלום אבל חוששים שזה יכול להיות בעייתי בעקבות המטענים הרגשיים שצברתם אחד כלפי השנייה, כדאי לשקול את האופציה של גירושין בשיתוף פעולה.

הרכיבים המרכזיים בהליך גירושין בשיתוף פעולה

גירושין בשיתוף פעולה הוא הליך שמטרתו להטיב עם בני הזוג בכמה וכמה מישורים. לכן התהליך מלווה בכמה גורמים מקצועיים שמדריכים את הזוג וסוללים את הדרך אל עבר הסכם הדדי ושיווני. בהליך מקבלים בני הזוג מענה רחב בכמה היבטים, עליהם נפרט כאן.

מענה לצרכים אמוציונליים

הליך הגירושין הוא הליך נפשי ורגשי מאוד מורכב. וזה טבעי, אנחנו בני אדם. מרבית הזוגות חווים טלטלה רגשית קשה כשהם מגיעים לפרק את מערכת הנישואים שבנו זה עם זו במשך שנים רבות. זאת הסיבה שהתהליך הגירושין בשיתוף פעולה, דואג לתת מענה גם לצרכים הרגשיים והנפשיים של בני הזוג. מלבד הייעוץ המשפטי והכלכלי, ישנו גם מלווה רגשי שתפקידו לסייע לכל אחד מבני הזוג להתמודד עם הקושי, הכעס והעצב בדרך בונה. המטפל מאפשר לכל צד להשמיע את קולו באופן מכבד, ועוזר לעבור את המשבר בצורה מיטבית. כך תוכלו להיות בטוחים שיהיה מי שמקשיב לכם וילווה אתכם בתהליך צעד צעד, כדי שגם אתם תוכלו לצלוח אותו עם כמה שפחות רגשות שליליים.

סיוע בקבלות החלטות הנוגעות לילדים

תהליך הגירושין הוא תהליך מאוד מאתגר, וכשיש ילדים בתמונה הוא מורכב פי כמה וכמה. כשזוג מחליט להפריד כוחות, אחד הנושאים המרכזיים ביותר שעולים לשולחן בדיוני הגירושים אלה הילדים. 

פעמים רבות בני הזוג יתקשו להגיע להחלטות בכל מה קשור לילדים- החל מזמני שהות עם הילדים ועד להחלטות הקשורות בחינוך ובבריאות שלהם. 

בהליך גירושין בשיתוף פעולה, תוכלו לקבל ליווי מלא לאורך כל התהליך מיועץ מומחה לענייני ילדים שייפגש גם אתכם וגם עם הילדים עצמם. מדובר בשירות שיכול לסייע בצורה ניכרת להורים שעדיין מתלבטים איך לצאת לחיים נפרדים באופן שיטיב עם הילדים. 

היועץ יוכל להשתמש בניסיון ובידע המקצועי שלו כדי להקשיב לילדים שלכם ולכם, על מנת למצוא את הסידור הטוב ביותר, שישים את טובת הילדים לפני הכל.

סיוע בקבלת החלטות כלכליות

כשאתם מחליטים להיפרד אתם לא רק נפרדים אחד מהשנייה באופן רגשי, אלא גם באופן פיננסי. 

במהלך שנות הנישואים שלכם צברתם רכוש משותף ובניתם לעצמכם מסגרת משותפת מבחינה כלכלית. פרידה משמעותה גם פירוק של המסגרת הזאת. 

בהליך גירושין בשיתוף פעולה, יועץ כלכלי מומחה יוכל ללוות אתכם ולעזור לכם לחלק את הרכוש בצורה הוגנת, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של כל צד. 

היועץ יהיה אחראי לבדוק את כל עניין החסכונות, ההשקעות, הנכסים והחובות כדי להציע לכם פתרונות יצירתיים, שיאפשרו לכל אחד לצאת מהתהליך על הצד הטוב ביותר.

 
 
מגשרי גירושין של מוסכם
מוסכם גישור עם ילד
טיול של משפחה במוסכם

איך נראה סוף התהליך

אז איך תצאו מהתהליך? אחרי עבודה משותפת שלכם ושל בעלי המקצוע שילוו אתכם תגיעו לסיום ההליך. בסיומו יושג הסכם מלא בניכם, בני הזוג, בכל הנושאים הנדרשים שעלו לדיון. ההסכם תקף מבחינה משפטית וניתן להגיש אותו לאישור בבית משפט או בבית דין רבני וכך להוציא אותו לפועל באופן רשמי. שיתוף הפעולה לאורך כל התהליך מאפשר להגיע להסכמות וחלוקה הוגנת בדרך של שיח והקשבה הדדית, ולא על ידי עימותים משפטיים. כך תוכלו להגיע להחלטות הנדרשות בצורה יעילה יותר, תוך שימור יחסים טובים ככל שניתן אחד עם השנייה.

אנחנו יכולים לעזור גם לכם

ניצבים בפני ההחלטה האם להתגרש או לא? נכון שמדובר בהחלטה קשה, שתשנה את סדר החיים שהכרתם עד עכשיו ותשנה את המציאות שלכם ושל הילדים. אין ספק שמדובר בהחלטה מורכבת אבל אין סיבה לאבד תקווה עדיין. אז כן, מדובר בתהליך לא פשוט. אבל זכרו – גם לכם מגיע להיות מאושרים ושלמים עם הדרך שבה אתם חיים. אם אתם רוצים לצאת לדרך חדשה ועצמאית, יש איך לעשות את זה ולצמצם את הפגיעה הכלכלית, הרגשית וכן את הטלטלה שנגרמת לילדים. גירושין בשיתוף פעולה יוכלו להוות עבורכם הזדמנות לפרק את הנישואין בכבוד הדדי, תוך דאגה לטובת שני הצדדים וכמובן שגם לפני הכל – לילדים.

למי מתאים התהליך?

חושבים שהגיע הזמן להתחיל בהליך גירושין ולא בטוחים מה לעשות הלאה? מתלבטים וזקוקים לעוד דחיפה קטנה? לעוד מידע? לדעה מקצועית יותר?
אנחנו ב"מוסכם" עזרנו למאות זוגות לצלוח את ההליך, עם צוות מגשרים ועורכי דין מקצועיים, בפריסה בכל הארץ.
השאירו לנו פרטים כאן למטה ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ עם כל הפרטים.

מאמרים קשורים

אם אתם עתידים לפתוח בהליך גירושין, אחד הנושאים הקריטיים ביותר שתתקלו בהם זה חלוקת הרכוש ביניכם.

אז יגיע הרגע בו תישאל השאלה – מי מכם יקבל את הדירה?

כל הפרטים בכתבה הבאה >>>>>>>>>

עורך הדין אהוד עזורי הוא המומחה שלנו לענייני הסכמי שלום בית כאן ב"מוסכם", והוא יוכל לעזור גם לכם.

חושבים שזאת הדרך המתאימה עבורכם?

כל הפרטים בכתבה הבאה >>>>>>>>>

החלטה על גירושין ופרידה היא אחת ההחלטות המורכבות והקשות ביותר עבור זוגות נשואים, במיוחד כאשר מעורבים ילדים בעניין.

ההחלטה לא מתגבשת ביום אחד ובדרך כלל מלווה בהמון התלבטויות וחששות.

כל הפרטים בכתבה הבאה >>>>>>>>>

צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם