מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

איך בוחרים מגשר – מי אמר שצריך לבחור

החלטתם להתגרש והפעם זה סופי! אתם לא רוצים מלחמות, עדיין מתקשרים ומבינים שתשיגו הרבה יותר ותשלמו הרבה פחות אם תעשו את זה דרך תהליך גישור? 

מעולה, עכשיו רק נשאר למצוא את המגשר או המגשרת הנכונים.


אתם מבינים שאין הרבה הזדמנויות לסיים את זה בצורה שקטה, המצב מאד נפיץ ולכן חשוב לכם מאד לבחור את המגשר הנכון, שיצליח להביא אתכם להסכם גירושין הוגן ומקובל על שניכם.


נכנסים לגוגל כותבים מגשר לגירושין ונתקלים בלא מעט מגשרים שמעידים על עצמם שהם המגשרים הנכונים ביותר עבורכם. 

אתם מנסים לקרוא קצת ולהבין מהתמונה מי הכי מתאים עבורכם, שכן כולם נראים מגשרים רציניים. בסופו של דבר, אתם מתחילים לגבש דעה, אולי באמצעות הכתבות באתר של אותו מגשר, אולי באמצעות ביקורות חיוביות או סירטון ראיון של המגשר, אם קיים כזה. והנה – אתם מוצאים עצמכם מתאמים פגישה.

פה בדיוק מתחילה הבעיה!


מגשר שנכון עבור זוג אחד, לא בהכרח מתאים עבור זוג אחר.

ישנם זוגות שצריכים ומבקשים מגשר אסרטיבי איש של מספרים שלא מכביר בדיבורים ועוסק יותר בחלוקה טכנית, ולעומתם ישנם זוגות שנחוץ להם מגשר מכיל יותר במובנים הרגשיים, טיפוליים יותר. מניסיון של שנים בתחום הגישור ראינו במוסכם שלכל זוג מתאים מגשר אחר ובחירת המגשר הנכון היא חלק אינטגרלי ומאד חשוב להצלחת תהליך הגישור.

לכן אנחנו במוסכם, לאחר שיחה עם שני בני הזוג, עושים מאמצים על מנת למצוא עבורם את המגשר או המגשרת המתאימים להם ביותר, לעיתים אף מצרפים לגישור מגשר ומגשרת כשזה נחוץ להליך וללא תוספת תשלום. זאת לא תמיד עבודה קלה אבל אנחנו מבינים את חשיבות העניין.


אז איך אנחנו יודעים להתאים את המגשר הנכון לכל זוג? שאלה מצויינת.


ראשית, נתאים לזוג את המגשרים לפי איזור המגורים כדי שלזוג יהיה קל ונוח להגיע, בכל איזור יש לנו מספר מגשרים.


שנית, בשיחה הראשונה עם מגשרת הבית אנחנו מנסים להבין את מטרות הזוג, האם יש סיכוי לשלום בית, מה הרקע לפרידה ומה הציפיות שלו לגבי ההליך והמגשר/ת – כך נוכל להתאים לו את המגשר/ת הכי נכון עבורו מהצוות הגדול והמקצועי של מוסכם. מי שידע למצוא אתכם שפה משותפת בצורה הטובה ביותר ולהביא אתכם להסכם הכי טוב עבור המשפחה שלכם.


לאחר בחירת המגשר, נתאם לזוג פגישה ראשונה יחד וזאת על מנת שהמגשר יכיר את שניהם ושאף אחד מבני הזוג לא יחשוש שבן הזוג השני, זה שתאם את הפגישה כבר סיפר את הסיפר שלו למגשר וכך המגשר יהיה "בצד" שלו. מרגע תאום הפגישה אנחנו שומרים על דיסקרטיות מלאה של הזוג ומשאירים את הטיפול בידיים המסורות של המגשרים.


למוסכם-מרכז המגשרים הארצי יש אחוזי הצלחה גבוהים מאוד בזכות העבודה המקדימה שאנחנו עושים לפני כל גישור.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם