מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

הרן רותם

גישור משפחה בעיניי הוא שליחות. להביא שני אנשים שהגיעו לצומת דרכים מהמשמעותיים בחייהם להסכם שיהיה הוגן כלפי שניהם ויאפשר להם להמשיך לחיות מתוך תחושה של כבוד הדדי והידברות.

הרן רותם

הדבר הראשון שעומד לנגד עיניי הוא ללא ספק הילדים. הילדים אינם נוכחים בחדר הגישור אך מבחינתי תפקידי הוא קודם כל לקחת בכל חשבון את טובתם לפני כל דבר אחר.

מניסיוני האישי למדתי ששום דבר בעולם לא שווה את רווחתם של הילדים. משכך לקחתי על עצמי משימה, להתוות את הדרך לבני הזוג לקשר חדש. טרנספורמציה מקשר זוגי לקשר הורי.

הרבה מן הזוגות העומדים על סף פרידה מקבלים את התחושה שהנה, נפרדים וזהו… אך לא כך הם פני הדברים. בני הזוג יישארו שותפים לדבר שהכי יקר לשניהם וזאת לכל חייהם: הילדים! אם נרצה או לאו, הקשר יישאר ועל בני הזוג למצוא את הדרך לתקשר בצורה שתהיה טובה לילדים ולא פחות מכך לעצמם.

במהלך הגישורים שאני מנהל אני משתדל להביא את בני הזוג להסכמות מצדם, כאשר הם רואים ומודעי גם לצד השני. במקרים קיצוניים שאין הדבר בא לידי ביטוי אני מגיש לבני הזוג הצעת מגשר, אך זאת רק לאחר שבאמת אין דרך אחרת.

חשוב לי מאוד להיות אובייקטיבי, לא לקחת צד, לא לנקוט עמדה ובטח שלא להעביר שום ביקורת כלפי אף אחד מהצדדים. אני מאמין שהצדדים תמיד יוכלו להגיע לעמק שווה בעצמם, גם לאור התחושות והרגשות שצפים בתהליך הגישור.

תהליך הגישור הוא החלופה הטובה ביותר לכל הליך אחר בלי שום צל של ספק ואני מנסה לעשות אותו כמה שיותר קצר וקולע מבחינתי. ההצלחה שלי היא לערוך הסכם שיהיה במגירה ולעולם לא יראה אור משום שהצדדים הפנימו את המהות של פרידתם ואת המשפחה בצורתה החדשה.

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם