מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

גישור גירושין בראש העין

מגשר גירושין בראש העין
לפרטים נוספים צרו קשר ונחזור אליכם:

הגעתם לצומת הגירושין.

הגעתם למסקנה שהדבר הנכון ביותר עבורכם הוא להפריד כוחות, עם כל הקושי שבדבר. אין ספק שגירושין זו אופציה לא פשוטה בכלל וצריך להגיע אליה (לפחות לעניות דעתי) רק לאחר שפסלתם כל אפשרות אמיתית לשלום בית.

 אז אם אתם שם, עכשיו צריך לחשוב מה הדרך הטובה ביותר להוציא את ההחלטה לפועל.

 

טיול של משפחה במוסכם

אין ספק שהליך גישור הוא הדרך הבריאה, המהירה והנכונה ביותר עבורכם ועבור ילדכם ו"מוסכם – מרכז המגשרים הארצי" לקחה את נושא הליך גישור והעלתה אותו לרמת מקצועיות אחרת.

להליך הגישור יש המון יתרונות משמעותיים בהשוואה לאלטרנטיבה – הליך שיפוטי.

ייעוץ דרך מוסכם

הליך גישור הינו הליך מהיר יותר, זול יותר באופן משמעותי והכי חשוב, שומר על הורות משותפת בריאה לטווח הקצר והארוך.

כמובן שזה לא מתאים לכל זוג, ישנם זוגות שרמת הסכסוך ביניהם כה גבוהה עד שאינם מסוגלים לשבת יחד באותו החדר, הקונפליקט בניהם גדול מידי ולא ניתן ליישוב, אבל עבור רוב הזוגות זהו ההליך הנכון והבריא ביותר ובדיוק פה אנחנו נכנסים לתמונה…

קצת עלינו – "מוסכם" הינו מרכז גישור בפריסה ארצית המונה 18 סניפים ברחבי הארץ מחיפה ועד באר שבע.

שמנו לעצמנו כמטרה להפוך את חווית הגירושין לקלה ככל שניתן עבור בני הזוג.

חיבוק של מוסכם

למי שכבר התגרש לא צריך להסביר עד כמה החוויה הזאת עלולה להיות מטלטלת במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע יותר אף לקרוע את המשפחה ולהרוס את הקשר ההורי מבפנים ולצמיתות.

השירות שלנו עבורכם, הזוג המתעניין, יפתח בשיחת יעוץ עם אחד מנציגינו.

השיחה תתחיל עם הסבר קצר על ההליך, ובה ננסה לתת מענה לשאלות שלכם וביחד אתכם ננסה למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

בחלק מהמקרים אפילו ניתן להציל את הקשר ואז נמליץ דווקא על יעוץ זוגי במקום הליך גישור.

במידה והחלטה אכן סופית ומקובלת על שני בני הזוג, נתאם לכם פגישת היכרות בסניף הקרוב ביותר לביתכם ובשעות שנוחות לכם על מנת להקל על התהליך.

 

מוסכם יחד איתכם

מטבע הדברים, זוג שכבר בחר להגיע להליך גישור מעוניין לעבוד עם המגשר הנכון ביותר עבורו, למצוא מישהו שיתאים לו כמו כפפה ליד, מגשר שידבר באותו שפה עם בני הזוג, יתאים את עצמו לקצב שלהם וכמובן ידע לתת פתרונות מקצועיים ויצירתיים לפערים שיעלו בדרך לגיבוש הסכם הגירושין.

זאת בדיוק ההתמחות של "מוסכם". אנחנו, לאחר השיחה הראשונה, יודעים לאפיין את הזוג ולתאם עבורו את המגשר שידע למקסם את הסיכוי להצליח להביא את בני הזוג להסכם גירושין הוגן ונכון עבורם. במידה ולא נוצר החיבור אליו כיוונו – לא נורא, נתאם לזוג פגישה עם מגשר אחר ללא עלות נוספת.

אנחנו מתמחים בליווי מלא לאורך התהליך, החל מהשיחה הראשונה ועד לחתימת הסכם. אנחנו יודעים לתת פתרון לכל נושא שיצוץ במהלך הדרך – דברים כמו אקטואר, שמאי, ליווי הורי ואפילו יעוץ זוגי. אנחנו עובדים עם בעלי המקצוע הטובים ביותר ובמחירים מיוחדים ללקוחות "מוסכם".

אם אתם מחפשים מגשר בראש העין, יש לנו מגשרים מעולים שכבר עזרו למאות זוגות להגיע להסכם הוגן ולסיים את הקשר בצורה חברית ובריאה להמשך הדרך.

"מוסכם" הינו המרכז המוביל בארץ בתחום הגישור במשפחה, המציע שירות בפריסה ארצית, ליווי מלא בתהליך, פריסת תשלום נוחה ומחירים הוגנים.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם