מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשר בתל אביב

לפרטים נוספים צרו קשר ונחזור אליכם:

הכירו את סניף תל אביב של "מוסכם – מרכז המגשרים הארצי", המרכז שמתמחה בגישורי משפחה ועוזר למאות זוגות להגיע להסכם גירושין ללא מעורבות של בתי משפט וללא מלחמות מיותרות.

טיול של משפחה במוסכם

קצת עלינו: "מוסכם" הינו מרכז הגישור הגדול בישראל.

המרכז פועל בפריסה ארצית משנת 2013 ובנה לעצמו דרך ייחודית שבה אנו מצליחים לעזור לזוגות להגיע לבניית הסכמות בנושא הסכם הגירושין בהליך מסודר ומקובל על שני הצדדים, ולעשות זאת בתקופה מאתגרת וטעונה.

המרכז מנוהל ע"י עו"ד מאיה שפירא, המנהלת שבמשך השנים בנתה מסלול ייחודי שמשיג תוצאות מדהימות – למעלה מ-92% מהזוגות שמגיעים למרכז לנהל את הליך הגישור מצליחים להגיע להסכם גירושין הוגן – הישג גבוה מאד בתחום הגירושין.

מוסכם גישור עם ילד

מהו הליך גישור לגירושין ?

זהו הליך של בניית הסכמות לפירוק הנישואין.

ההסכם אמור להיות מפורט מאד ולא להשאיר שום פתח למריבות עתידיות. הסכם גירושין מקצועי נכנס לרזולוציות הקטנות ביותר וכולל בתוכו כל פרט או אפשרות למחלוקת העלולים לצוץ לאחר הגירושין.

חשוב מאד (וגם חובה מבחינת בית המשפט) להתייחס אליהם לפני שניתן להתגרש. נושאים כמו מזונות,  זמני שהות, מדור, פנסיות וכדומה, כמו גם נושאים עתידיים שעלולים לצוץ כגון חגים, טיסות לחו"ל, מעבר מגורים ועוד..

 כולם מחייבים התייחסות והגעה להסכמות. מטרת ההסכם היא לאפשר לבני הזוג להתחיל את הפרק הבא בחייהם בצורה חלקה וברורה ככל האפשר.

גישור גירושין דרך מוסכם עם ילד

ניתן להגיע להסכם מפורט שכזה בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא הדרך המשפטית – כל צד לוקח עו"ד שייצג אותו, עורכי הדין מציגים את טענות הלקוח שלהם בפני השופט ולבסוף השופט מוציא פסק דין.

פסק הדין מגדיר את ההסכם הגירושין בין בני הזוג. הדרך הזאת מתאימה לזוגות שאינם יכולים לתקשר וכל מפגש ביניהם מסתיים במריבה, או לזוגות שלא מוכנים לשמוע כלל את הצד השני ובטח שלא להתפשר על שום דבר שמנקודת מבטם הוא האמת המוחלטת.

חשוב לציין שהדרך הזאת יקרה משמעותית יחסית לאלטרנטיבה, ארוכה יותר, ובדרך כלל משאירה את ההורים בקשר הורי מתוח וטעון שפחות בריא לילדים. לכן, אם ניתן להימנע מבחירה בדרך זו זה כמובן עדיף מכל הבחינות.

האפשרות השניה היא כמובן הליך גישור. המגשר הינו צד ניטרלי שמייצג את שני הצדדים באותה מידה בדיוק.

הוא מציג בפניהם את כל הנושאים שלגביהם יצטרכו לקבל החלטה. נושאים בהם יש הסכמות מנוסחים באופן מיידי, ולנושאים בהם יש חילוקי דעות נכנס המגשר, כשתפקידו הוא לעזור לבני הזוג לפתור את המחלוקות ולהגיע לפשרה הוגנת שתהיה מקובלת על שניהם – וזה בעצם ההבדל המשמעותי ביותר.

בהליך גישור תקני ההסכם יחתם רק כאשר הוא יהיה מוסכם ע"י שני הבני הזוג, להבדיל מהליך משפטי בו צד שלישי (שופט או דיין) יכריע מה יהיה נוסח ההסכם ולאחר הפסיקה יהיה מאד קשה לשנות את ההחלטות. אין ספק שלהורים יש את היכולת הגבוהה ביותר להחליט מה נכון עבור ילדיהם, וכל מה שנדרש מהם על מנת שההליך יצליח הוא רצון ושיתוף פעולה.

חשיבה אחרת של מוסכם

אז מהי אותה דרך מיוחדת של "מוסכם" ?

זה מתחיל בשיחת היכרות קצרה עם בני הזוג, וממשיך בהתאמת  המגשר/ת המתאימ/ה ביותר עבורם. חלק חשוב מאד בתהליך הוא בחירת המגשר ולנו, כגוף גדול ומוביל בתחום.

יש אפשרות לבחור בין מספר מגשרים מנוסים את המגשר המתאים ביותר לזוג המסויים כדי להביא להצלחת התהליך. ואם טעינו? לא נורא, יש אפשרות לתקן  ולהתאים מגשר אחר ללא עלות נוספת, עד ששני בני הזוג ירגישו שהם נמצאים בידיים בטוחות.

יתרון נוסף של "מוסכם" הוא שאנחנו יודעים ללוות את בני הזוג בכל ההליך על לפרטים הקטנים. אם במהלך הגישור יצטרכו בני הזוג להשתמש בשירותי אקטואר, שמאי, יועץ זוגי או אפילו ליווי הורי, יש לנו את האפשרות לעזור להם למצוא את בעל המקצוע המתאים כחלק מהשירות שלנו.

את סניף תל אביב הקמנו לפני מספר שנים והוא ממוקם ברחוב יגאל אלון. המגשרים שלנו בסניף נבחרו בקפידה רבה וגמישים מבחינת השעות על מנת להקל ככל האפשר על בני הזוג בתקופה המאתגרת בה הם נמצאים.

ניתן לקיים שיחת יעוץ מקדימה והצעת מחיר מסודרת להליך ע"י אחד הנציגים שלנו, וכמובן לתאם פגישת היכרות לא התחייבות כדי לבדוק את נכונות התהליך לבני הזוג.

נשמח לעמוד לרשותכם.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם