מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

איך לבחור מגשר באיזור המגורים שלכם

כלו כל הקיצים והחלטתם להתגרש? הנחמה היחידה כרגע היא שההחלטה המשותפת היא להתגרש בדרכי שלום על ידי הליך גישור גירושין שאת יתרונותיו אין צורך לפרט מסיבות מובנות.

לאחר ההחלטה על הדרך להתגרש, כל שנותר הוא לבחור את המגשר הנכון ביותר.

אחד הפרמטרים החשובים לבני הזוג שנכנסים להליך גישור הוא הקרבה למקום מגוריהם והסיבה לכך ברורה:

על אף שזהו אינו הפרמטר החשוב ביותר, שכן החיבור למגשר הוא הפרמטר המשמעותי יותר, למדנו לאורך השנים כי הקירבה למקום המגורים הוא נושא שחשוב לשני בני הזוג.

הנושא מקבל משנה תוקף בעיקר בתקופה המתאגרת בה נמצאים בני הזוג, תקופה שהקשר רופף ומתנדנד. אם צריך להחליט על מגשר ששני בני הזוג יהיו מרוצים ממנו, כדאי לבחור מגשר מקצועי בעל ניסיון משמעותי שעוסק בזה ב"יומיום" שלו. אם אותו מגשר גם נמצא באיזור מגוריכם זה השילוב הטוב ביותר.

כשהקמנו את מוסכם – מרכז המגשרים הארצי, חשבנו על הכל ובעיקר איך להתאים את המגשר או המגשרת הכי נכונים לבני הזוג וגם שיוכלו לקבל אותם בסמוך למקום מגוריהם.

הצוות הגדול של מוסכם נבחר בקפידה, ממש כמו פינצטה,  שמאיישים את סניפי מוסכם בכל רחבי הארץ. ניסינו לאפשר את שירותי הגישור של מוסכם לבני הזוג בפריסה הארצית ולנסות להקל עד כמה שניתן על בני הזוג בתהליך.

היתרון של מוסכם או של כל גוף גישור גדול המונה מספר רב של מגשרים הינו ההתאמה האישית בבחירת המגשר באיזור המגורים שלו. נושא זה מקל מאד על התהליך וחוסך מכם נסיעות מיותרות וארוכות בזמן הליך הגישור.

במוסכם, נכיר את את הצרכים האישיים שלכם בגישור, נתאים את המגשר הנכון ביותר לפי השיחה שנקיים איתכם ולפעמים אף נשלב 2 מגשרים יחד ללא עלות נוספת. לכל זוג מתאים מגשר אחר בעלי התמחויות שונות וזהו מקור ההצלחה של מוסכם. לא בכדי אנו עומדים על למעלה מ 92% הצלחה בהליכי גישור לגירושין.

לאחר ההתאמה האישית אנחנו נתאם לכם עם המגשר הנבחר פגישת הכרות באיזור הנוחות שלכם!

אנחנו פרוסים ארצית עם שמונה עשרה סניפים מכרמיאל שצפון עד ובאר שבע שבדרום, כמעט מכל מקום בארץ אנחנו נמצאים במרחק של עד 15 דקות נסיעה וכמובן שזה לא מגיע על חשבון איכות המגשר ,במידה שהמגשר המתאים אינו מתגורר באיזורכם אבל הוא האדם המתאים ביותר למקסם את הסיכויים שלכם להגיע להסכם הוגן, הוא זה שיגיע עד לסניף המתאים.


לסיכום, אין ספק שבחירת המגשר הנכון קריטית וחשובה להליך גישור אבל גם האיזור בו יוכל לקבל אתכם חשובה ובשני הפרמטרים אנחנו מאד גאים לומר שיש לנו פתרונות מוצלחים שהוכיחו את עצמם לאורך השנים.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם