מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשר גירושין מקצועי, לא כל אחד יכול

חשבתם פעם איך הופכים להיות מגשר משפחה?

היום כמעט כל אחד יכול להפוך להיות מגשר משפחה: בהתחלה צריך לעשות קורס גישור בסיסי לאחריו פרקטיקום (התמחות) בסיסי לבסוף קורס גישור במשפחה, זהו – פה זה מסתיים.

אם רק אנשים היו מבינים את גודל האחריות שיש למגשר משפחה בהליך הגישור אותו הוא מנהל, אנשים היו חושבים פעמים לפני שנכנסים לתחום הגישור.

זהו תהליך עם המון אחריות שצריך להיות מנוהל על קצוות האצבעות בחלק מהמקרים. הליך נפיץ שבכל רגע נתון יכול ל"התפוצץ" ולהוביל להליך משפטי ואף גרוע מזה. הליך שבעצם יקבע מה יקבע בהווה, כלומר בהסכם וכן בפרק ב של חיי בני הזוג וילדיהם.

כל האחריות הזאת לא מסתדרת עם מגשר שעסק רוב חייו בתחום אחר לגמרי והחליט שהוא רוצה ללמוד גישור כי יש לו רצון עז לעזור לבני זוג בתקופות הקשות של חייהם. ההחלטה לא מספיקה. נדרשת דרך משמעותית כדי להפוך למגשרי משפחה מקצועיים וטובים.

 

אז איך יודעים מיהו אותו מגשר מנוסה?

ראשית, אמרו חז"ל, אין חכם כבעל ניסיון, ככל שהמגשר עוסק זמן רב יותר בתחום הגישור בכלל ובגישור משפחה בפרט זה עדיף.

שנית, חפשו מגשר שזה המקצוע שלו ולא תחביב. הרבה מונח על הכף. נדרשת מקצועיות מירבית וניסיון אמיתי כדי לגשר בגישורי משפחה.

עצה נוספת, ישנה תמיד עדיפות למגשרים שהתחום הוא התחום שלהם. לא מגשרים שעוסקים בכל "תחומי הגישור" אלא כאלה שמתמחים בגישור משפחתי.

לנו כגוף גדול יש צוות לא מבוטל של מגשרים. במשך השנים למדנו שיש הבדל עצום בין מגשר מקצועי אמיתי למגשר שהוא קצת פחות.

זה בא לידי ביטוי באחוזי ההצלחה של ההליך הגישור.

מגשר גירושין טוב מודד את עצמו לפי האחוזים של הזוגות שהגיעו אלינו, כמה מתחום אכן הצליחו להגיע להסכם גירושין הוגן ששניהם מרוצים ממנו והוא טוב להם ולילדיהם ואשר קיבל תוקף משפטי. מגשר טוב עומד לדעתנו על למעלה מ80%. מוסכם לצורך העניין עומדת על כ-  93% בשל היכולת להתאים את המגשר הנכון לכל זוג ולאפשר כלים שאולי למגשר הבודד אין.

 
 

זה יכול לבוא לידי ביטוי באיכות ההסכם. כשמגשר מקצועי כותב את ההסכם, סביר מאד להניח שלא יהיו בו "חורים" ובני הזוג יוכלו להיכנס לפרק ב של החיים ללא זנבות או מריבות עתידות שעלולות להופיע בעתיד בעקבות העובדה שנושא מסויים נשכח ממהסכם ולא קיבל התייחסות.

לסיכום,

אם החלטתם לפתוח בהליך גישור תעשו מאמץ ותמצאו מגשר/ת מקצועיים שיוכלו לנהל ולשמור על ההליך ולהביא אתכם להסכם המיוחל על מי מנוחות.

לא לחפש מגשר לפי המחיר (למרות שגם המחיר חשוב מאד) ובטח לא לקחת מישהו חסר ניסיון בגלל שהוא חבר של המשפחה וסיים אתמול בהצלחה קורס גישור, זה העתיד שלכם.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם