מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

למה צריך מגשר גירושין

הרבה פעמיים אנחנו נתקלים בשאלה,למה אני צריך מגשר גירושין? אני ובן/ת הזוג בקשר מעולה,הגענו להרבה הבנות משותפות ולכן אי סיבה להכניס גורם חיצוני.

זאת טעות נפוצה שבדרך כלל למרות הרצון הטוב גורמת להרבה יותר נזק מתועלת ואני אנמק.

 

בני הזוג צריכים להבין שהם כרגע בונים ומעצבים את פרק ב של חייכם וחיי ילדהם על כל המשתמע מכך,מתי יתראו וכיצד יכלכלו אותם.

הסכם גירושין אמור לכסות כל סיטואציה אפשרית שעלולה לצוץ בעתיד הקרוב והרחוק,תפקידו למנוע כל מחלקות עתידית ולכן שבני זוג כותבים את ההסכם לבד הם לרוב מחסירים נושאים מסוימים שאיתם הם נפגשים רק לאחר הגירושין שמאוחר מידי,עם מגשר מקצועי דבר כזה לא יכול לקרות.

סיבה שנייה היא כמובן דרך קבלת ההחלטות, לרוב בני הזוג איתם מגיעים מעולם המשפטי וזאת הפעם הראשונה שהם מתגרשים ולכן הסבירות שהם יצליחו לבנות הסכם שאכן יאושר בבית המשפט הוא אפסי:

לא בגלל חוסר אינטילגנציה חלילה אלה מהסיבה שזאת לא הסביבה הטבעית שלהם,גם בעיה זאת אינה רלוונטית בעוברים את תהליך הגירושין עם מגשר/ת מנוסה

סיבה נוספת ולדעתי החשובה ביותר שחייבים מגשר להליך חשוב מסוג זה הינה שברגע שבני הזוג ינסו לנסח ולהחליט על פרטי ההסכם באופן עצמאי.

ברגע שתצוץ (ותצוץ) בניהם מחלקות בנושא מסויים וכל צד יתבצר בעמדתו הדבר עלול להוביל לפיצוץ בהליך ומשם הדרך להליך משפטי קצרה מאד,את חסרונות ההליך המשפטי אין צורך כמובן לפרט אז רק נאמר שהמטרה של הניסיון לבדוק את הסכם הגישורין לבד היתה לחסוך בהוצאת הליך הגישור שנעה בין 10,000 ל15,000 ₪ סה"כ והפכה להיות הוצאה של 100,000 ₪ ומעלה בהליך משפטי.

לסיכום,

אם ההחלטה להתגרש נפלה וכבר החלטתם לסיים בצורה מכובדת של גירושין בהסכמה כבר מעצם החלטה זאת חסכתם עשרות אלפי שקלים ולפעמיים גם מאות.

אל תחפשו לחסוך את הליך הגישור כי אתם בונים כרגע את פרק ב של חייכם וחיי ילדכם,כל מה שתחליטו עכשיו יעצב את עתידכם האישי והמשותף.

אני תמיד אומר לזוגות שמתחבטים בסוגיה זאת,כמו שלא חסכתם על שימלת הכלה ששירתה אתכם יום אחד,אל תחפשו לחסוך בהליך כ"כ חשוב ומסובך כמו הליך גירושין,צריך לזכור מה שקונים בזול עולה בסוף ביוקר..

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם