מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

שנינו יחד וכל אחד לחוד

אנחנו נתקלים לא מעט בבני זוג שפונים אלינו עם רצון להתגרש בצורה יפה ומכבדת וללא מלחמות מיותרות אך יחד עם זאת נתקלים בסירוב מבן הזוג השני.

לעיתים כי הוא אינו בשל לפרידה ולעיתים בגלל רמת קונפליקט גבוהה מאוד וכעסים שנצברו.

במקרים מסוג זה נשאלת שאלה ע"י בן הזוג שמבקש להתגרש : "האם אוכל להגיע לבד להליך הגישור?" התשובה בכל המקרים תהיי שלילית. על מנת להתחיל תהליך גישור לגירושין שני בני הזוג חייבים להיות נוכחים בהליך ולתת את הסכמתם אליו.

בלי אותו מנדט שמקבל המגשר, לא ניתן יהיה להתחיל הליך גישור. חשוב לדעת שתפקיד המגשר הוא לגשר בין 2 צדדים ואם שני הצדדים לא יהיו נוכחים זה לא יהיה תהליך גישור.

 

אז מה בכל זאת עושים?

כמובן שכל מקרה לגופו ,במקרה למשל שצד אחד החליט באופן סופי שהוא רוצה להתגרש והצד שני טרם הבשיל עם ההחלטה ניתן  לנסות  לגבש את ההחלטה יחד.

לפעמים לחכות בסבלנות, לעיתים להיעזר באיש מקצוע שיסייע לכם להגיע להחלטה איזה נתיב תבחרו. גישור לגירושין שמתחיל ממקום שהכריחו צד להגיע אליו הוא מורכב יותר ומלא התנגדויות.

כמובן שמגשר טוב ידע לנטרל יחד את ההתנגדויות הללו באמצעות שיח פתוח ואמיתי אבל אם ניתן להגיע בשלים יחד להחלטה – מצב זה עדיף.

בכל מקרה כדאי לדעת שברוב המקרים צד אחד רוצה את הגירושין מן הצד השני ומגשר טוב ידע לסייע להם להבין מה הכי נכון להם עשות.

במקרה כזה ניתן לבקש מהמגרש או ממרכז הגישור שיחה ראשונית של שני בני הזוג רק כדי להבין מה הדרך ולאו דווקא להתחיל הליך גישור.

המקרה השני של קונפליקט גבוה בין הצדדים, רווי כעס אכזבה או מקרה שהפערים גדולים מידי ובן הזוג אינו מוכן לשבת יחד עם הצד השני בשולחן הגישור, ניתן לקיים שיחה טלפונית עם שני בני הזוג וליצור חיבור ויחסי אמון עם המגשר.

להרגיש שחדר הגישור הוא מקום בטוח.

בנוסף מרכז גישור לגירושין יוכל לצוות 2 מגשרים יחד- גבר ואישה כדי לתת לזוג תחושת ביטחון יותר גדולה.

כדאי להגע לפגישת היכרות עם המגשר הנכון עליו ימליץ מרכז הגישור כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של ההליך ויביא אותם להסכם שיהיה הוגן ונכון עבור שני הצדדים וכמובן הילדים.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם