מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

תפקיד המגשר בהליך גירושין

כשזוג מחליט להתגרש, קיימת הבנה כי צריך לכתוב הסכם גירושין כי אחרת זה פשוט לא יעבוד. הסכם הגירושין מבטא את ההסכמות של בני הזוג ביחס לחיים המשותפים שלהם, וכן את המשך הדרך. 

בהסכם מתגבשות ההסכמות ביחס לנושאים החשובים ביותר ובהם נושא הילדים, הדירה ויתר הרכוש המשותף וכן בנושאים נוספים כגון חוגים, קייטנות, שעורי נהיגה, שעורים פרטיים וכולי…


אם כך, מה הבעיה? פונים אלינו המון זוגות עם האמירה שהם מסכימים על הכל ומה אם יערכו הסכם לבד מהאינטרנט? 

התשובה נעוצה במילה "הכל". ניתן לומר שרוב רובם אם לא כל הזוגות, אינם יודעים להגדיר מה זה "הכל". יש המון דברים שהם כלליים ויש המון דברים ספציפיים שקשורים למשפחה שלהם. 

מעבר לכך לכל מילה בהסכם יש משמעות ולכל החלטה שיעשו בני הזוג יש משמעות.

 על הזוג להבין כל שורה מילה ואות בהסכם, להבין את המשמעות שלה להיום ולהמשך הדרך. 


זאת ועוד, כשמדברים על הדברים "הגדולים" זה לעיתים עובר חלק, במחלוקות נמצאות בדברים הקטינים. הרבה זוגות עלולים למצוא עצמם במצב של מחלוקת רצינית ו"פיצוץ" עוד לפני שהחלו הליך ואז המדרון חלקלק מדי. 


זה נכון שיש הרבה זוגות שמגיעים מוכנים ואנחנו מברכים על כך, זה נכון שיש גם כאלה שישר מסכימים על הדברים מהותיים אבל מגשר טוב מסביר להם שהסכם גירושין זה יותר מילדים ודירה, הרבה יותר ואז לרוב הם מגלים שבמצבים מסויים ההרגשה שלהם לגבי אותו נושא שונה בתכלית.


מגיעם אלינו למוסכם מאות זוגות שחלקם אכן מעידים שבם מגיעים עם הסכמות. הם תמיד מודים לנו על שהארנו את עיניהם על דברים שלא חשבו עליהם וסביר שהיה מוביל אותם למחלוקות גדולות לאחר הפרידה.


או יכולים להעיד שאין הסכם כללי וכמי שעשו מאות ואלפי הסכמים כל הסכם הוא שונה ומיוחד לאותה משפחה.


תפקיד המגשר הוא קודם כל להציף את כלל הנושאים ,הכלליים והספציפיים ולנסות להביא להסכם הרמטי עד כמה שניתן ויכסה את כל המקרים שעלולים לעלות בהמשך הדרך. 


עוברים על הנושאים המוסכמים ומבינים את המשמעות ואחכ לנושאים השנויים במחלוקת. זוג שהגיע אלינו לאחרונה בא בכוונה לקיים הסדר נסטינג (שהבית נשאר עם הילדים וההורים מתחלפים בימי השהות בבית)

לאחר שהבינו את כלל המשמעויות של הסדר זה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית החליטו שמודל זה פחות נכון להם. 


מגשר טוב ומנוסה מביא את בני הזוג להסכמות שיהיו מקבלות על שני בני הזוג ולבסוף להסכם המיוחל שישרת אותם נאמנה להרבה שנים קדימה. מגשר מנוסה ידע להסביר את המשמעויות השונות ולתת את מירב האופציות על פי צורכי הזוג וילדיהם. הכל באופן מכובד ומכבד שבונה את המשך הקשר ההורי לטובת כולם. 

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם