מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

עלות הסכם גירושין – כל מה שצריך לדעת

הסכם גירושין הוא המסמך שמסדיר את כלל הנושאים הנובעים מפרידתם של בני הזוג וכן שמעגן את זכויות וחובות ההורים לאחר השלמת הגירושין.

למרות הפרידה בין בני הזוג, ראוי השניים ישמרו על יחסים תקינים, ובעיקר – לדאוג לילדיהם באופן משותף.

ככלל, על מנת להגיע להסכם גירושין מוצלח אשר יבטיח את תקינות היחסים לאורך זמן, בני הזוג נדרשים להגיע להסכמות בנוגע לאינטרסים האישיים והמשותפים שלהם.

מטרתו של הליך הגישור הינה להבטיח מימוש טובתם האישית של ההורים וילדיהם על הצד הטוב ביותר.

כפועל יוצא, חשוב להתייחס לשאלת עלויות עריכת הסכם הגירושין, אשר מהווה שיקול מרכזי כאשר הורים שוקלים כיצד יהיה נכון להתגרש.

במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנוגע לעלויות הסכם גירושין.

המשיכו לקרוא!


הסכם גירושין – כמה זה עולה בפועל?

ברוב המקרים, בני זוג מתלבטים בין שתי חלופות להליכי גישור, אשר בכל אחת מהן מחיר שונה לעריכת הסכם הגירושין – תשלום שעתי וחבילת גישור.

הליך הגישור לגירושין הוא הליך קצר מאוד שכולל מספר פגישות – בממוצע כחמש פגישות של כשעתיים. הוא מחולק לשני חלקים – 1. הגישור – כלומר בניית כלל ההסכמות 2. עריכת ההסכם.

כלל האצבע הוא שככל שההליך אמור להיות קצר יותר עדיך לשלם באופן שעתי על שעות הגישור ובנפרד על ההסכם, וככל שהגישור אמור להיות מורכב וארוך יותר כך עדיף לקחת חבילת גישור.

כאשר בני הזוג מגיעים מוכנים, לאחר שביצעו דיאלוג משותף ביניהם, והשניים הגיעו להסכמות סופיות בנוגע לכלל הסוגיות הרלוונטיות להסכם, ככל הנראה משתלם להם לבצע גישור בהתאם לתשלום שעתי ולשלם על הסכם הגירושין בנפרד.

הסיבה המרכזית לכך היא שבמצבים כאלה מדובר בהליך מאוד קצר, כאשר רוב ההשקעה הכלכלית תתרכז ביצירת ההסכם ולא בהליך הגישור.

במסלול שכזה עלות שעתית נעה בין 650 ₪- 850 ₪ פלוס מע"מ (תלוי במקצועיות ניסיון ומוניטין המגשר) ועריכת הסכם הגירושין בדרך כלל נעה בטווח של 6,000-10,000 ש״ח כתלות במורכבות ההסכם ובמוניטין בניסיון ובמקצועיות של המגשר.

מאידך, כאשר בני הזוג טרם הגיעו להסכמות בנוגע לסוגיות האקוטיות, לרבות חלוקת המשמורת, גובה דמי המזונות חלקות הרכוש, הפנסיה וכולי, או שהיחסים ביניהם שרויים בקונפליקט גבוה – מומלץ לבני הזוג לבחור מסלול של חבילת גישור.

מדובר בחבילה הכוללת כמות מוגבלת של מפגשי גישור ועריכת הסכם גירושין כחלק מהחבילה. עלות החבילה נעה בטווחים של 10,000-15,000 ש״ח פלוס מע"מ.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי סייע ומסייע למאות זוגות לבצע הליכי גירושין באופן מוסכם באמצעות שירותי גישור, וזאת לשביעות רצונם המלא.

המרכז מציע סל שירותים רחב המאפשר לזוגות לחסוך בעלויות הכרוכות בהתקשרויות עם אנשי מקצוע באופן עצמאי.

למרכז היכולת לסייע לזוגות לערוך הסכמי גירושין במחירים תחרותיים, תוך הבטחת איכותו המרבית של ההסכם.

צרו קשר ונסייע לכם לבצע הליך גירושין באופן מוסכם ונעים!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם