מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

עלות גירושין בהסכמה

הליך גירושין עלול להיות יקר וארוך. כאמור, הדרך היעילה והזולה ביותר לבצע גירושין הינה באופן מוסכם על ידי גישור. 

תפקידי המגשר או המגשרת הם לנתב את השיח בין בני הזוג לשיח המושתת על מציאת עמק השווה והגעה להסכמות המקובלות על שני הצדדים, כאשר לאחר ההליך נערך הסכם גירושין מלא אשר ישקף את מסקנות הגישור.

במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת בנוגע לעלויות הצפויות בהליך גישור וגירושין בהסכמה.

המשיכו לקרוא!


האלטרנטיבה לגירושין בהסכמה – כמה רע זה יכול להיות

הסיבה המרכזית שמרבים להמליץ על הליך גירושין בהסכמה הינה כי החלופה, גירושין באמצעות תביעה בערכאה שיפוטית, עלולה להיות יקרה וקשה מנשוא.

בתביעות גירושין אין מנצחים. גם אם אחד מבני הזוג ״זכה״ לכל מה שקיווה, המצב שנוצר הוא שהילדים נשארים עם הורים מנוכרים אחד לשני, הורה אחד (זה שהפסיד) עם יכולת תפקוד מוגבלת, וההורים – נשארים עם חסרון כיס שעלול להגיע ל 50,000 ₪ עד 100,000 ₪ לכל הורה ולעיתים אף יותר! 

לאור המצב, חשוב להימנע ככל הניתן מגירושין באמצעות הליך משפטי, ולפנות להליך גירושין בהסכמה, אשר מלבד היותו בריא יותר עבור ההורים והילדים – מהווה הליך זול יותר באופן משמעותי.


גירושין בהסכמה – כמה זה עולה בפועל ?

גירושין בהסכמה מתחלקים לשני חלקים – הליך הגישור והסכם הגירושין, כאשר עלות ההליך תלויה במספר השעות שהמגשר או המגשרת יצטרכו עד להשלמת הגישור בצירוף עלויות עריכת ההסכם. 

נציין שהנהלת בתי המשפט ממליצה על תעריף של 800 ש״ח בתוספת מע״מ עבור כל שעת גישור, כך שכנראה מחירי שעת הגישור שתפגשו בשוק הפרטי ינועו סביב מחיר זה, כאשר ככל שמדובר במגשר מוכר ובעל ותק רב יותר – ככל הנראה התעריף השעתי שלו יהיה יקר יותר. 

עלות הליך הגישור יכולה לנוע בין 3,000-9,000 ש״ח לכל אחד מבני הזוג. לאחר הליך הגישור, יערכו הצדדים הסכם גירושין מלא אשר יכלול את כל ההסכמות שהושגו במהלך הליך הגישור. עלות הכנת הסכם הגירושין נעה בטווח של 7,000-15,000 ש״ח כתלות באופי ההסכם, וכמובן, בניסיון ובוותק.

ישנם גם פתרונות בהם לזוג מוצעת חבילת גישור אשר כוללת מספר פגישות מוגדר בנוסף לעריכת הסכם במחיר קבוע מראש. חשוב לשאול את המגשר או המגשרת על האפשרויות לתשלום ולחבילות השונות המקובלות בשוק.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי מעניק לבני זוג המעוניינים בגירושין בהסכמה שירותי גישור ניטרליים ואמינים. שירותי המכרז כוללים את כל מנעד צרכי בני הזוג, החל מייעוץ אישי וזוגי, הליך הגישור עצמו, ועריכת הסכם הגירושין. 

העובדה שמוסכם מרכזים אצלם את כלל השירותים הרלוונטי מובילה לנוחות רבה עבור בני הזוג, ובנוסף – הוזלת עלויות באופן משמעותי. הליך הגישור כולו בנוסף למחיר ההסכם יעלה בממוצע לזוג 12,000 ל- 15,000 פלוס מע"מ בלבד.

מאות בני זוג התגרשו בהסכמה ובנועם באמצעות שירותיה המקצועיים והאמינים של מוסכם.
צרו קשר ונעמוד לשירותכם!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם