מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מרכז גישור-כל היתרונות

הרעיון להקים את מוסכם-מרכז המגשרים הארצי נבע מצורך שצץ בעקבות שאלות רבות שנשאלו במהלך הגישורים שעשיתי בתחילת דרכי כמגשרת, שמתי לב שלמרות שאני מגשרת עם המון ניסיון והצלחות בתחום אני לא מתאימה לכל הזוגות שבאים אלי,ידעתי שחלק מאותם זוגות יכולים לקבל שירות הרבה יותר מתאים ספיציפית עבורכם ממגשר/ת אחר. 

כמו כן,היו זוגות שהיו צריכים במהלך הגישור אנשי מקצוע נוספים כגון אקטואר,שמאי,יועץ פנסיוני וכ"ו ולא ידעתי לאן לכוון אותם.

במצב כל כך רגיש לתת להם לחפש את האנשי המקצוע הנכונים עבורכם היתה משימה כמעט בלי אפשרית וגם שמצאו לא תמיד המחיר התאים לכיס של אותו הזוג. וכמובן המרחק, זוגות שרצו להגיע אלי היו צריכים להגיע לפעמיים ממרחקים ארוכים למספר פגישות בשעות לא פשוטות,עם הזמן הבנתי כמה חשוב שהתליך הגישור יהיה קרוב לבית ויקח כמה שפחות אנרגיות מהזוגות שנמצאים בהתהליך.

לכן הקמנו את מוסכם – מרכז המגשרים הארצי שיוכל לתת פתרונות לכל הנושאים האלה בצורה הטובה ביותר, כגוף גדול אנחנו יודעים למצוא ולהתאים מגשר גירושין נכון עבור כל זוג,כמובן שכל מגשר שעובד איתנו נבחר בקפידה רבה ועבר תהליך סינון ארוך ומפרך,חשוב לנו לעבוד עם המגשרים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו.

אנחנו פרוסים כמובן ברמה הארצית עם 14 סניפים ומקרים מסויים אפילו משכירים משרדים נוספים על מנת שבני הזוג לא יצטרכו להתרחק מידי מהבית.

לבסוף,יצרנו שיתופי פעולה עם כל נותני השירות שיכולים לצוץ במהלך גישור,גם את הספקים עליהם אנחנו ממלצים ללקוחות שלנו נבחרו רק לאחר בדיקות מקיפות,גם מבחינת המחיר אבל הכי חשוב מבחינת האיכות המקצועיות,ביקשנו וקיבלנו מהם מחירים מיוחדים ללקוחות שלנו ואנחנו מפקחים כמובן על התהליך מלמעלה.

לסיכום, יש הרבה יתרונות למרכז גישור על פני מגשר בודד,למרכז הגישור יש את היכולת להתאים לכם את המגשר המתאים ביותר ממבחר של מגשרים ולא רק מגשר אחד,מרכז גישור יכול ללוות אתכם בכל התהליך מתחילתו ועד סופו ולתת פיתרון אמיתי לכל בעיה שעלולה לצוץ.

במרכז הגישור תוכלו לקבל את המגשר המתאים ביותר בסביבת מגוריכם והכי חשוב ביטחון מלא שאתם בידיים טובות עם גוף גדול שמשגיח ומפקח על התהליך על לחתימת ההסכם.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם