מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מה הוא בעצם תפקיד המגשרים לגירושין

פעמים רבות אנחנו נתקלים בזוגות שרוצים לערוך בניהם את הסכם הגישור. הטענה שלהם אפילו נשמעת הגיונית "אנחנו מסכימים על הכל,כמה מסובך זה יכול להיות?" ובאמת לאדם שלא בא מהתחום זה אכן נשמע הגיוני: בית המשפט רוצה הסכם גירושין ,סיכמנו בנינו את רוב הנושאים, למה צריך מגשר?

לשאלה זאת יש מספר תשובות שבנויות על ניסיון רב שנים בתחום הגישור ולא על ההיגיון הפרטי שלנו.


יש להבין שכשבני זוג רוצים להתגרש המצב בניהם הוא מאד נפיץ, בכל רגע נתון היחסים עלולים להסלים ולקחת את הגירושין למקום מאד מכוער. 

גם אם זה לא נראה כך בשלב הראשון, ובמיוחד אם עכשיו הם קובעים איך יראה פרק ב של חייהם. מגשר טוב יודע איך למנוע את ההסלמה הזאת ולהביא את בני הזוג להסכם גירושין בזמן קצר ותוך בניית הסכמות נכונות ומלאות בין בני הזוג.


אנו משוחחים עם אלפי זוגות: רובם מבינים את החשיבות, אך חלקם מניחים שאם דיברו על הדברים הגדולים הם יכולים לחתום על הסכם.

 יש להבין שהסכם גירושין הוא הסכם שבים 10-15 עמודים. שמכיל המון פרטים שיש לדייק בהם. זה המסמך שילווה אתכם להרבה מאוד שנים קדימה ואין לזלזל בכך.


אדם ממוצע שלא בא מתחום הגישור לא ידע לערוך את ההסכם וסביר מאד להניח ש"יפספס" הרבה נושאים שלא חשב עליהם או שכרגע לא נראים רלוונטיים.

 בעתיד, ואפילו זה הסמוך לפרידה, עלולים נושאים אלו להפוך למאוד רלוונטיים : 

איפה גרים כעת, מה יקרה אם מישהו ירצה לעבור דירה, שעורים פרטיים, נסיעות לחו"ל, האם לאפשר ספורט אתגרי, איך קובעים מה מנגנון התשלומים להוצאות אורטודנט ועוד נשואים רבים ומגוונים. כן כן, ירידה לרזולוציות המונעות דיון וויכוח עתידי. 

ההסכם צריך להעשות על ידי איש מקצוע מנוסה שכבר למד מהרבה זוגות על הרבה מאוד דילמות ויכול לסייע לכם לתפור את החליפה הנכונה לכם. אנו חייבים לציין כבר עכשיו כי זוגות רבים מציינים בפגישה המקדימה כי אין להם רכוש משותף מתוך חוסר ידע שגם פנסיה וקרנות השתלמות נכנסים למצבת הנכסים. 

הסכם גירושין חייב להיות מאד מפורט ולקחת בחשבון כל תסריט עתידי שעלול לצוץ במהלך השנים. מגשר טוב כמובן ידע לעבור על כל הפרטים האלה ולנסח הסכם גירושין הוגן מקצועי ומלא לפרטי פרטים שיאושר בבית המשפט.


יש משפט שאומר "הכל בסדר עד שנהיה לא בסדר" בהתחלה הכל נראה ורוד ונראה לפעמיים לבני הזוג שהם יצליחו להגיע להסכם משותף. מניסיוננו הרב נוכל להגיד שכשמתחילים לדבר בצורה רצינית על המשמעויות, הרבה מן הזוגות מבינים שעשו את הצעד הנכון בפניה למגשר. 

ברוב המקרים עולים נושאים שבני הזוג מגלים שאין להם הסכמה עליהם ואז הם מגלים שאין להם את הכלים לפתור את המחלוקת וה"עסק" נתקע, למגשר מנוסה יש את כל הכלים והניסיון לפתור את המחלוקת שתהיה מקובלת על 2 הצדדים.


לבסוף, מגשר טוב יסייע לכם להבין את המשמעויות של כל החלטה שלכם לגבי כל נושא, יסייע להבין מהו תשלום המזונות הנכון, זמני השהות, הסדרים רכושיים וכו'. 

לבני זוג שלא באים מהתחום קשה לדעת מה החוק אומר לגבי כל נושא ונושא ואחד מבני הזוג יכול מאד להיפגע מחוסר הידע הזה, דבר שראינו במהלך השנים בהמון הסכמי גירושין שבני הזוג עשו לבד והגיעו אלינו לאחר החתימה כדי להסדירם מחדש.


לסיכום, אם כבר הגעתם להחלטה שאתם רוצים לסיים את הקשר בצורה חברית וללא מריבות, אנחנו ממליצים בחום לעשות את זה כמו שצריך ולא לחסוך (זה לא תהליך יקר במיוחד) התהליך יקבע איך יראה המשך הדרך של חייכם בכל כך הרבה מובנים שזה באמת אל המקום לחסוך בו.

 

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם