מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מהם זמני שהות שווים ולמה זה כל כך חשוב

אחת הסוגיות המרכזיות במסגרת הליך גירושין, ללא קשר לצורת הגירושין, היא חלוקת זמני השהות. כאמור, כאשר בני הזוג מעוניינים לבצע גירושין באופן מוסכם – וקיימת התכנות לכך – כדאי לשקול להגיע להסדר , וזאת מתוך הרצון להגשים את טובת הילדים. 

לזמני שהות שווים (ובמושג המוכר יותר: משמורת משותפת) יש חשיבות רבה מאוד עבור עתיד הילדים, אולם ההסדר אינו חף מאתגרים. במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את המידע שחשוב לדעת בנוגע להסדרי זמני שהות.

המשיכו לקרוא!

מדוע חשוב להגיע להסדר זמני שהות שווים?

הליך הגירושין קשה מאוד לא רק עבור ההורים, אלא גם עבור הילדים. קביעת זמני השהות יכולה להשפיע על הילדים בדרכים רבות. ילדים, במיוחד צעירים, עלולים לחוות את עזיבתו של אחד ההורים מהבית בתור אירוע טראומטי, אשר עלול ליצור ניכור וזרות מול ההורה בעקבות פרשנות הגירושין כנטישה, למשל. 

המשמעות של זמני שהות שווים היא שזמני שהות, במיוחד זמני לינה, משותפים ומחולקים באופן שווה בשווה בין ההורים (עד כמה שניתן).

חלוקה שכזו יוצרת קשר מלא ובריא בין ההורים לילדים והורות משמעותית. השגרה שבה הילדים מבלים אצל שני ההורים את מלוא חלקי היום השונים, החל מהחזרה מבתי הספר, ביצוע שיעורי בית, התארגנות ללינה, וכלה בהשכמה ויציאה בבוקר למסגרות – יוצרים שגרה נכונה עבור הילדים ושומרים על קשר בריא בינם לבין הוריהם. 

לילדים יש שני בתים ולא בית אחד.

חשוב לציין שהמעבר בין בתי ההורים עלול להיות חוויה מורכבת עבור הילדים (וגם ההורים) מבחינה רגשית, ולכן מומלץ לנצל את הכניסה והיציאה מהמסגרת הלימודית בתור שדה נטרלי בו החילופים מתבצעים כך שההורים לא נאלצים להיפגש בתדירות כל כך גבוהה. באופן זה ניתן לחסוך את הקושי בביקור בבתים השונים, אשר ניתן להמשילם לחשיפת פצע מגליד.

איך ניתן לחלק את זמני השהות?

השלב החשוב ביותר בקביעת הסדרי הזמנים הוא המחויבות להחלטה. ניתן להגיע לפתרונות יצירתיים אשר מיועדים לאפשר להורים לקיים את חייהם כסדרם, תוך הבטחה של זמני השהות המשותפים – כל עוד ההורים רוצים בכך. 

מהרגע שבני הזוג החליטו להגיע להסדר זה– ניתן לפתור כל מחלוקת באופן מוסכם שיתאים לשני בני הזוג, לחצו כאן כדי ללמוד עוד על צורות חלוקת המשמורת.

כמה מילות סיכום

מוסכם – מרכז המגשרים הארצי, מעניקה שירותים מותאמים אישית עבור זוגות המעוניינים לבצע גירושין בהסכמה. היתרון היחסי של המרכז, בתור גורם המרכז את כלל השירותים תחתיו, כגון שירותי גישור, עריכת הסכם גירושין, ייעוץ פרטני וזוגי ועוד, הינו החיסכון בזמן וכסף כתוצאה ממניעת הצורך בחיפוש אחר אנשי מקצוע שונים בתחומים הרלוונטיים.

המרכז סייע בהצלחה רבה למאות הזוגות שהגיעו אליו, וזאת לשביעות רצונם המלא.

צרו קשר ונסייע לכם לבצע גירושין בהסכמה בצורה מותאמת אישית עבורכם!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם