מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

גישור גירושין באיזור השרון

לפרטים נוספים צרו קשר ונחזור אליכם:

בעקבות מספר פניות לא מבוטל של זוגות מאיזור השרון הרוצים לעבור הליך גישור לגירושין מסודר ומקצועי, הקמנו במוסכם מרכז המגשרים הארצי מספר סניפים באיזור השרון על מנת לתת מענה הולם ונוח לכל זוג שהחליט להתגרש בשלום ללא מריבות ובתי משפט. הסניפים פרוסים בצורה נוחה באיזור השרון וממוקמים בערים הבאות: נתניה רעננה, הוד השרון, הרצליה ופרדס חנה כרכור.

הסניפים בנויים לתת שירות ומענה זמין וגמיש משעות הבוקר עד לשעות הערב המאוחרות וצוות המגשרים שם הם מהמגשרים המובלים בארץ.

זוג מחייך בזכות מוסכם

מגשרי גירושין בשרון והסביבה

צוות מגשרי מוסכם נבחר בקפידה על מנת לתת את המענה הנכון ביותר עבור לקוחותינו. לא בכדי יש לנו מעל ל 92% הצלחה בהליכי גישור שהבשילו לגירושין.

בכל אחד מסניפנו באיזור השרון יש מנהל סניף שזו התמחותו – הליכי גישור לגירושין מבוקר עד ערב, כל יום, כל היום…מנהלי הסניפים הם בעלי ותק רב שנים ומאחוריהם מאות הליכי גישור מוצלחים שהסתיימו בהסכם גירושין הוגן עבור שני הצדדים וילדיהם.

פתרון אמיתי לילד אצל מוסכם

מרבית מנהלי הסניפים באיזור השרון הם גם עורכי דין במקצועם למרות שאנחנו כמרכז גישור נותנים אך ורק שירותי גישור ולעולם לא ליווי או ייצוג משפטי.

כחלק מהשירות שלנו באותם סניפים אנחנו אימצנו את השיטה והדרך שמתנהלת בכל שאר הסניפים שלנו בהצלחה רבה וגם אותם זוגות יוכלו להנות מהשירות והליווי המלא אותם אנחנו מעניקים לכלל לקוחותינו בהצלחה רבה כבר מספר שנים לא מבוטל.

השירותים הנוספים כוללים כמובן את בחירת המגשר הנכון המותאם ברמה האישית לכל זוג וזוג עם האפשרות להחליף מגשר לאחר הפגישה הראשונה ללא עלות (על אף שזה לא קורה, אנחנו יודעים לדייק בבחירת המגשרים). בחירת המגשר הנכון היא מאד משמעותית בהליך גישור ולכן אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לאפשר לבני הזוג להרגיש בנוח ולהרגיש ביטחון עם המגשר שילווה אותם בהליך.

זה כולל גם כמובן את כל השירותים הנלווים שלפעמיים צריך בהליך גישור כגון אקטואר, שמאי ואפילו יועץ זוגי במקרים שעוד אפשרי להציל את הנישואין.

יועץ גירושין מוסמך של מוסכם

בעלי המקצוע הינם מובילים בתחומם (למרות שאנחנו יכולים רק להמליץ הבחירה בסופו של יום היא של הזוג בלבד) ובמחירים מיוחדים שקיבלנו מהם עבור לקוחות מוסכם.

הזוגות באיזור השרון יוכלו לקבל שיחת יעוץ והכוונה ללא עלות או התחייבות מאחד היועצים שלנו ולהיעזר בהם על מנת למצוא את הפתרון הכי נכון עבורם. לפעמיים שיחה קצרה עם אחד מנציגנו יכולה לתת מבט נוסף על המצב ולחסוך לבני הזוג מלחמות מיותרות ואף להביא אותם לניסיון נוסף לשלום בית, בהרבה מקרים שיחה עם אדם אובייקטיבי ומקצועי גורמת להרגעת הרוחות ובחינה מחודשת של הנושא.

לסיכום, גם תושבי השרון יכולים להנות משירות של שירותי גישור בכלל וגישור במשפחה בפרט בצורה המקצועית ביותר. לשיחת יעוץ והכוונה ניתן להתקשר אלינו ומבטיחים לנסות לעזור.

אז מהי אותה דרך מיוחדת של "מוסכם" ?

זה מתחיל בשיחת היכרות קצרה עם בני הזוג, וממשיך בהתאמת  המגשר/ת המתאימ/ה ביותר עבורם. חלק חשוב מאד בתהליך הוא בחירת המגשר ולנו, כגוף גדול ומוביל בתחום.

יש אפשרות לבחור בין מספר מגשרים מנוסים את המגשר המתאים ביותר לזוג המסויים כדי להביא להצלחת התהליך. ואם טעינו? לא נורא, יש אפשרות לתקן  ולהתאים מגשר אחר ללא עלות נוספת, עד ששני בני הזוג ירגישו שהם נמצאים בידיים בטוחות.

יתרון נוסף של "מוסכם" הוא שאנחנו יודעים ללוות את בני הזוג בכל ההליך על לפרטים הקטנים. אם במהלך הגישור יצטרכו בני הזוג להשתמש בשירותי אקטואר, שמאי, יועץ זוגי או אפילו ליווי הורי, יש לנו את האפשרות לעזור להם למצוא את בעל המקצוע המתאים כחלק מהשירות שלנו.

את סניף תל אביב הקמנו לפני מספר שנים והוא ממוקם ברחוב יגאל אלון. המגשרים שלנו בסניף נבחרו בקפידה רבה וגמישים מבחינת השעות על מנת להקל ככל האפשר על בני הזוג בתקופה המאתגרת בה הם נמצאים.

ניתן לקיים שיחת יעוץ מקדימה והצעת מחיר מסודרת להליך ע"י אחד הנציגים שלנו, וכמובן לתאם פגישת היכרות לא התחייבות כדי לבדוק את נכונות התהליך לבני הזוג.

נשמח לעמוד לרשותכם.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם