מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

למה היום גישור היא הבחירה הנכונה

החלטתם להתגרש, ניסיתם את כל מה שאפשר על מנת לשמור על הקן שבניתם יחד אבל שום דבר לא צלח, חלטתם באופן סופי שזה הזמן "לפרק את החבילה" – רגע לפני שאתם מתחילים לריב על הנושאים הכל כך חשובים חשוב שתקראו איך הליך גישור מסודר יכול לחסוך עבורכם המון זמן, כספים והכי חשוב בריאות נפשם של ילדכם ושלכם.


הדבר הכי חשוב שצריך להבין שבהליך גישור, הצד של המגשר זה הצד שלכם ושל הילדים. אין לו שום נטייה לאף צד והמטרה שלו היא לבנות יחד איתכם הסכם שתוכלו לחיות איתו בשלום לשנים רבות.


למגשר יש את היכולות להסתכל על כל התמונה מלמעלה, להבין מה חשוב לכל אחד מכם ומה חשוב ונחוץ לילדים שלכם וביחד איתכם להרכיב את הפאזל המורכב הזה תוך כדי ירידה לפרטים הכי קטנים ובסופו של תהליך הגישור להראות לכם תמונה שלמה ויפה שתוכלו לחיות איתה בשלום.


יתרונות הגישור הם רבים על פני כל תהליך אחר בגירושין. 

זמן – התהליך הוא קצר מאד יחסית לכל הליך אחר,העלות שלו היא נמוכה משמעותית, בני הזוג שבסוף היום עדיין נשארים הורים משותפים ויכולים להישאר בקשר לטובת הילדים, והכל נעשה בהסכמה מלאה של שני הצדדים.

 חשוב לציין כי אף צד לא מרגיש מופסד בסוף התהליך אלא להיפך – הם מרגישים שהצרכים שלהם נענו למרות שגם צרכי בן הזוג נענו – זה הקסם שבגישור וזו המקצעויות והניסיון של המגשר. 

והכי הכי חשוב הילדים לא רואים את אבא ואמא רבים כל היום אלה מנסים לפתור את הבעיה בדרכי נועם ושלום (תתפלאו אבל ילדים מבינים מגיל קטן מאד מה קורה בבית)
אז דעו שעם החוק החדש עלו משמעותית הפניות הישירות של בני הזוג להליכי גישור מתוך הבנה כי זהו ההליך הנכון עבורם ועבור ילדיהם.


אנחנו ממליצים בחום לבני הזוג לגייס את כל כוחות הנפש שלהם ולהשאיר את הרגשות, הכעס והתסכול בצד ולחשוב על טובתם וטובת הילדים בלבד, לשים את האגו בצד ולחשוב על טובת המשפחה בלבד. ברור שזה לא קל ואפילו בחלק המקרים מאד מסובך וקשה אבל זה הדבר הכי נכון לעשות. מגשר טוב ידע לעשות זאת.


חשוב לזכור – תהליך הגישור הוא תהליך דינאמי מאד, בכל שלב ניתן לעצור/להקפיא ,להתחיל תהליך משפטי ואפילו לחזור לשלום בית לכן שווה לפחות לנסות הליך גישור, אין יותר מידי מה להפסיד ויש המון להרוויח!

 

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם