מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

להתגרש בזול – איך עושים את זה

גירושין מהווים תהליך מורכב ובדרך כלל כואב עבור שני בני הזוג. מדובר בפצע פתוח ששני הצדדים מעוניינים שייסגר במהירות המרבית. באופן מפתיע, הדרך המהירה ביותר להתגרש היא גם הדרך הקלה והזולה ביותר להתגרש – גירושין באופן מוסכם באמצעות גישור.

כאשר מתמחרים את עלות הליך הגירושין צריך להתייחס לשני פרמטרים מרכזיים – סוג ההליך המתאים ומאפיינים ספציפיים של בני הזוג אשר משפיעים על משך הליך הגירושין.

במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את המידע הרלוונטי בנוגע לביצוע גירושין בצורה הזולה ביותר.

למה גישור הוא הליך הגירושין הזול ביותר?

אחד הפרמטרים המרכזיים בתמחור עלות הליך גירושין הוא הזמן. ככל שרמת העוינות בין בני הזוג גבוהה יותר, כך משך הליך הגירושין יהיה ארוך ויקר יותר.

למשל, במקרים הקיצוניים ביותר, בני הזוג יתגרשו באמצעות תביעות גירושין, תהליך שעלול להימשך חודשים רבים ולעיתים אף שנים – ולעלות לבני הזוג 50,000 ש״ח – 100,000 ₪ כל אחד. 

לחילופין, ככל שבני הזוג מסוגלים להגיע להסכמות מהר יותר, למשל באמצעות תיווך של הליך גישור – ניתן להוזיל עלויות באופן משמעותי, ובמקרים מסוימים אף לסכם את כלל העלויות ב- 10,000 ש״ח – 15,000 ₪ פלוס מעמ בלבד עבור שני בני הזוג.

מהם הנסיבות הנוספות שמשפיעות על מחיר הגירושין?

לגירושין ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על העלויות מעבר לייצוג המשפטי, לרבות מספר ילדים, נכסים משותפים, מרחק גיאוגרפי ועוד. 

כך למשל, כאשר מדובר בזוג ללא ילדים וללא נכסים משותפים – הליך הגירושין הוא בדרך כלל מאוד מהיר וזול, בעיקר כי אין המון מחלוקות מלבד הקושי האישי בפרידה.

 במקרים בהם לבני הזוג יש ילדים ונכסים, הדרך הזולה ביותר להשלים את ההליך היא להגיע להסכמה על חציית ההוצאות עבור הדיור והילדים, וזאת על מנת למנוע מצב שכל העלות הכלכלית נופלת על הורה אחד, באופן העלול לגרום לקריסתו הכלכלית. 

יתרה מכך, ככל שבני הזוג מגיעים מוכנים ובשלים להליך הגישור, למשל לאחר טיפול זוגי קצר ובנוסף כאשר בני הזוג הגיעו להסכמות על כל הנושאים הרלוונטיים בטרם הגעה לגישור, וכל מה שנותר לעשות הוא לערוך הסכם גירושין – מדובר בהליך זול מאוד שיכול להסתכם באלפי שקלים בודדים.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי מסייע לבני זוג לבצע גירושין בהסכמה, וזאת באמצעות שירותי גישור. המרכז מעניק לזוגות את כל המעטפת המקצועית הדרושה, החל מטיפולים וכלה בגישור ובעריכת הסכם הגירושין. מאות זוגות ביצעו באמצעותנו הליך מוסכם ובריא, וזאת לשביעות רצונם המלא!

צרו קשר ונעמוד לצדכם לאורך כל הדרך!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם