מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

הליך גישור לפני גירושין – כל מה שצריך לדעת

הליכי גישור הם הדרך המועדפת לבצע גירושין עבור זוגות רבים. בהשוואה לחלופה האפשרית – תביעת גירושין, מדובר בדרך נוחה וזולה יותר לביצוע גירושין.

לפי דרישת החוק, במהלך הליך הגירושין כל זוג נפגש באופן כזה או אחר עם הליכי הגישור, בין אם מבצעים גירושין באמצעות תביעת גירושין ובין אם פונים לגישור מלכתחילה. כתוצאה מכך, חשוב לדעת כיצד מתבצע הליך הגישור כדי להבין למה אתם נכנסים.

במאמר קצר זה איגדנו את המידע החשוב בנוגע להליך של גישור גירושין עצמו.

המשיכו לקרוא!

מה קורה לפני ואחרי הליך הגישור?

 

הליך הגישור הוא אחד מהשלבים הראשונים בהליך הגירושין. לאחר שבני הזוג החליטו שהם מעוניינים לבצע גירושין באופן מוסכם, הם ייפגשו עם מגשר או מגשרת, אשר תפקידם יהיה לייצר תשתית לשיחה פתוחה שתאפשר להגיע להסכמות בנוגע לכל הסוגיות שנוגעות לגירושין, לרבות חלוקת הרכוש, דמי מזונות, זמני שהות עם הילדים, חלוקת דירה, חלוקת פנסיה ועוד.

בתום הליך הגישור ינוסח הסכם גירושין או הסכם שלום בית ולחילופין גירושין. אחרי שבני הזוג חותמים על ההסכם, הוא מוגש לבית הדין או לבית המשפט ומקבל תוקף של פסק דין.

כיצד מתנהל הליך הגישור?

 

השלב הראשון בהליך הגישור הוא פגישה משותפת בין בני הזוג למגשר או מגשרת, בהם הצדדים יכירו ויבנו אמון משותף, כאשר המטרה היא לסייע לבני הזוג לקבל את הביטחון שיאפשר לייצר תשתית לשיח פתוח וכנה ביניהם, ובכך להגיע להסכמות בנוגע לנושאים המהותיים.

לאחר מכן, רוב המגשרים יערכו פגישות משותפות ואישיות עם בני הזוג, אשר מיועדות לגבש את המטרות העצמאיות של כל אחד מהם. באופן זה למגשר או למגשרת תהיה היכולת לסייע לצדדים במציאת עמק השווה בין המטרות האישיות והמשותפות.

לאחר מכן, בני הזוג והמגשר או מגשרת ישוחחו בנוגע לכל אחת מהסוגיות שדורשות התייחסות בהליך הגישור, לרבות סוגיות נוספות שעולות מתוקף הניסיון של המגשרים שבני הזוג לא היו חושבים עליהן. לאחר שבני הזוג הגיעו להסכמות בנוגע לכל הנושאים, ייערך הסכם שישקף את ההסכמות שהושגו.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי מספק שירותים מקיפים ומלאים לבני זוג המעוניינים לבצע הליך גירושין באופן מוסכם. לבני הזוג המגיעים אלינו ניתנים שירותי ייעוץ אישי וזוגי, גישור, עריכת הסכם גירושין ועוד, באופן אשר חוסך לבני הזוג את הצורך למצוא אנשי מקצוע לכל שירות בנפרד.

מאות בני הזוג שהגיעו אלינו ביצעו הליך גירושין באופן מוסכם ונעים לשביעות רצונם המלא.
צרו קשר ונשמח לסייע לכם לבצע גירושין באופן הטוב ביותר עבורכם!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם