מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

הליך גירושין בהסכמה – כל מה שצריך לדעת

באופן כללי, ניתן להתגרש בכמה דרכים – המרכזיות הן :

 באופן מוסכם בהליכי גישור או תוך סכסוך עיקש באמצעות תביעת גירושין בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה. היום זוגות רבים מבינים כי הדרך הנוחה והטובה ביותר לבצע גירושין שהיא גם הדרך הזולה יותר לבצע גירושין – גירושין בהסכמה באמצעות הליכי גישור.

במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנוגע להליכי גירושין בהסכמה.

המשיכו לקרוא!

כיצד נראה הליך גירושין בהסכמה?

לאחר שבני הזוג החליטו לפנות להליך של גירושין בהסכמה, השניים ייפגשו עם מגשר או מגשרת. תפקידו של מגשר טוב הוא לסייע לבני הזוג ליצור תשתית נוחה לשיח הבנוי על הסכמות משותפות, תוך הבנה שזו טובתם האישית וטובת הילדים. 

באמצעות יצירת אמון בינו לבין הצדדים, המגשר יבצע שיחות עם בני הזוג (יחד ולחוד) במסגרתן יוצפו כל הסוגיות הרלוונטיות להסכם הגירושין.

 לאחר שכל המחלוקות ייושבו – ייערך הסכם גירושין מלא אשר ייעגן את זכויות וחובות הצדדים ויסדיר את כלל הנושאים שאמורים להיות בהסכם הגירושין לרבות את זמני השהות, מזונות, חלוקת הרכוש, זכויות פנסיה ועוד.

גירושין בהסכמה – למי זה מתאים?

כנקודת התחלה, ניתן להבין למי הליך זה מתאים על דרך השלילה – למי הוא אינו מתאים. 

גירושין בהסכמה אינם מתאימים לבני זוג אשר רמת העוינות וחוסר האמון ביניהם בנסיקה מתמדת. במצב כזה ככל הנראה אין ברירה אלא לפנות לגירושין באמצעות תביעה בבית הדין או בית המשפט, אם כי קיים הליך של גירושין בשיתוף פעולה שגם יכול להתאים. 

אולם, החדשות הטובות הן שמרבית הזוגות לא נמצאים במצב זה. 

לאורך השנים הנתונים מראים שהורים רבים מעדיפים לסיים את היחסים ביניהם בדרכי נועם ובאופן מוסכם באמצעות הליכי גישור, גם אם הם ביחסים מעורערים או בקונפליקט גבוה. ניתן להתעלות מעל זה ולהצליח בהליכי הגישור.

הליכי גישור גירושין נועדו לבני זוג אשר, למרות המשבר בזוגיות שהוביל להחלטה על גירושין, השניים עדיין מעוניינים לבצע דיאלוג משותף, תוך הכלה וקבלה של הנושאים החשובים לכל הורה, ובעיקר – תוך דאגה מקסימלית לטובת הילדים.

כמה עולה הליך גירושין בהסכמה?

כפי שצוין לעיל, גירושין בהסכמה מהווים את האופציה הזולה ביותר להליך גירושין. ברוב המקרים, העלות הממוצעת של גירושין באמצעות הליך גישור נעה בטווח שבין 10,000-18,000 ש״ח פלוס מע"מ לשני ההורים יחדיו כולל הסכם הגירושין. 

גירושין בהסכמה כוללים את הליכי הגישור ועריכת הסכם גירושין מלא, או לחילופין הסכם שלום בית ולחילופין גירושין. בניגוד לכך, החלופה הקשה – תביעת גירושין, עלולה לעלות לכל צד 50,000 ש״ח- 100,000 ₪ ואף יותר!

גירושין בהסכמה הם הדרך הנוחה, הזולה, הנעימה וכנראה גם הנכונה ביותר להתגרש!

ההפרשים בין המגשרים השונים אינו מהותי ולכן ההתמקדות המגשר מקצועי ובעל ניסיון רב משמעותית ביותר ותוביל ככלל להליך קצר יותר ולהסכם נכון יותר לבני הזוג וילדיהם.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי מעניק לבני זוג סל שירותים רחב בכל הנוגע לגירושין הנעשים בהסכמה, לרבות ייעוץ אישי וזוגי, הליכי גישור, עריכת הסכמי גירושין ועוד. 

מאות זוגות שהסתייעו בשירותינו הגיעו לפרידה מוצלחת, וזאת לשביעות רצונם המלא! המחירים במוסכם נוחים מאוד ולרוב מסתיימים בעלות של כ 5,000 ₪ -7,500 ₪ לכל אחד מבני הזוג.

צרו קשר ונעמוד לשירותכם!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם