מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

גירושין וילדים – כל מה שצריך לדעת

מידע מקיף על גירושין וילדים

במידה שבני הזוג המעוניינים להתגרש הקימו משפחה, הסוגיה אשר עומדת במוקד הגירושין היא, לפחות ברוב המקרים – הילדים. בני הזוג אמורים להתייחס לסוגיות רבות שלא היו עולות אחרת.

יתרה מכך, בני הזוג יידרשו להחליט כיצד הם מעוניינים לבצע את הליך הגירושין כאשר טובת ילדיהם עומדת לנגד עיניהם.

במאמר קצר זה איגדנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת בנוגע להליך גירושין כאשר יש ילדים בתמונה.

המשיכו לקרוא!

מדוע אופן הליך הגירושין משפיע על טובת הילדים

כאשר מדובר בילדים, הליך הגירושין משפיע בשני מישורים. ראשית, במישור הזמן, ככל שהליך הגירושין יותר ארוך, כך המתח בבית נמשך והילדים חווים אותו. 

כתוצאה מכך, חשוב לשקול לבצע הליך גירושין באופן מוסכם באמצעות שירותיו של מגשר או מגשרת, אשר יכולים לסייע בקיצור הליך הגירושין למשך שבועות ספורים בלבד, ובנוסף, להוזיל את עלויות ההליך בעשרות אחוזים! 

שנית, במישור האישי, ככל שרמת העוינות בין בני הזוג נמוכה יותר, כך הילדים יחוו קושי קטן יותר, ולא בהכרח יתבוננו בגירושין בתור בגידה או נטישה של אחד ההורים. גירושין מוסכמים מהווים הליך קצר ויעיל אשר מנמיך את הלהבות בין ההורים ומיטיב עם הילדים. 

חשוב לדעת שככל שההליך מתבצע באופן חלק וטוב יותר כך גם ההורות והקשר בין ההורים לאחר הפרידה יבנה לקשר טוב ומשמעותי עבור ילדיהם.

גירושין וילדים – מהן הסוגיות המרכזיות וכיצד ניתן להסדירן

בני הזוג יצטרכו להתייחס באופן ייסודי לסוגיות כמו חלוקת זמני השהות, דמי מזונות הילדים ונושאים רבים נוספים כמו מקום מגורי הילדים, מקום מגורי ההורים, חופשות וחגים, נסיכות לנופש ועוד. ראשית, חשוב שהורים ידעו שחלוקת זמני השהות ודמי המזונות מקיימים ביניהם קשר הדוק. 

במידה ובני הזוג נכונים לבצע גירושין באופן מוסכם, ולקבוע הסדר של זמנים שווים- כלומר משמורת משותפת – והכנסתם שווה , יתכן שדמי המזונות יחולקו באופן שווה בין שני ההורים וזאת לאור הפסיקה החדשה. ככל שזמני השהות אינם שווים, יתכן שההורה שאינו המשמורן יישא בנטל מזונות גבוה יותר. 

שנית, בעניין זמני השהות, חשוב להכיר את הפתרונות השונים לקביעת ההסדרים, כאשר הגישה שתוספת יותר ויותר מקום היא שטובת הילד מתכתבת עם הסדרים שוויוניים בהם הילדים שוהים אצל שני ההורים באופן שווה. 

במקרה של זמני שהות שווים, כדאי לתת את הדעת לנושאים נוספים כמו סמיכות במקום מגורי ההורים, על מנת לשמור על שגרת הילדים, ויתרה מכך, להקל על המעמסה הטכנית שעלולה להיווצר במידה ומגוריהם רחוקים אחד מהשנייה.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי סייע ומסייע למאות זוגות לבצע הליך גירושין באופן מוסכם, וזאת לשביעות רצונם המלא. 

המרכז מעניק סל שירותים רחב מאוד, הכולל בין היתר טיפולים אישיים וזוגיים, הליכי גישור ועריכת הסכמי גירושין, באופן המאפשר לקבוע הסדרים אידאלים במצבים בהם לבני הזוג יש ילדים משותפים. 

שמירה על יחסים בריאים בין הורים לילדיהם במהלך ולאחר הליך הגירושין מושפעת מצורת הגירושין, כאשר גירושין מוסכמים מהווים פתרון אידיאלי.
צרו קשר ונעמוד לשירותכם!

אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום לקבלת מידע מלא:

גישור גירושין דרך מוסכם

מאמרים בנושא של גירושין וילדים