מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

גירושין בתקופת הקורונה

בתור מרכז הגישור הגדול בישראל, אנחנו מקבלים בשבועות האחרונים מאות פניות מזוגות שרוצים להתגרש. 

אין ספק שישנה עלייה משמעותית ברצון להתגרש ובפניה לגישור לגירושין .
חשוב לשאול בצומת זה, אם זה הדבר הנכון לעשות כרגע ולמה קיימת הסיבה לעלייה?

הסיבה המרכזית היא "סיר הלחץ" בשל מורכבות התקופה. בני הזוג שהו בסגר כללי וסגר זוגי – דבר מאתגר כשלעצמו. עם זאת מצב זה הוא זמני, הוא לא ימשך לעד…

האם שווה לפרק זוגיות של מספר שנים בגלל מספר חודשים מאתגרים?

מהשיחות האישיות שלי עם מרבית הזוגות אנו מנסים לדייק את הסיבה לפניה – המאפיין הבולט הוא האמירה כי המצב היה בעייתי גם לפני הקורונה. 

אנו מכירים אמירות אלו משיחות עם מאות ואלפי בני זוג לאורך השנים. 

יש לדעת – היום נישואין מושלמים זה בגדר "מדע בדיוני" ולא תמיד קל לתחזק אותם – לפעמים אף היד קלה מאוד על ההדק. יחד עם זאת, המלצתנו היא כי במידה שלפני הקורונה אותו זוג לא החליט להתגרש ועכשיו החליטו שגירושין זה הדבר הנכון, לחכות לחכות לחכות…

אנו מעודדים את בני הזוג לתת הזדמנות לעצמם גם אחרי החזרה לשגרה. 

לחכות ולראות לאיזה זוגיות הם יחזרו אחרי המשבר, לחכות ולראות האם יוכלו לעמוד בגירושין ברמה הרגשית וברמה הכלכלית והכי חשוב לחכות ולראות אם שווה להעמיס עוד לחץ נפשי על בני הבית בתקופה הכל כך לא פשוטה הזאת.

להתגרש תמיד אפשר. אין צורך למהר, במיוחד אם כבר פניתם לגישור ואתם רוצים לעשות את זה בצורה יפה ומכובדת, מה שמשאיר עוד שבב של תקווה להמשך הזוגיות, קחו בחשבון שברגע שהמציאות והשגרה יחזרו – תהיה לכם האפשרות לבחור את הדרך ממקום יותר בטוח. 

ההצעה שלנו היא כי מי שיכול לחכות מוטב לו כי יחכה, ומי שלגביו ההחלטה היא מגובשת ואין מקום ולו לאחוז בודד לשלום בית, נציע להגיע לפגישה ראשונה עם מגשר או מגשרת, כדי לקבל תמונת מצב, להבין את אופן ההליך ומשמעותו, ובמידת הצורך להתחיל את ההליך של "גישור לגירושין". 

בכל מקרה נסו ועשו מאמץ אמיתי לא ל"לשבור את הכלים" בתקופה זאת. נסו להיות סבלניים אחד כלפי השני ולראות את האור בקצה המנהרה, פעמים רבות הסבלנות משתלמת!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם