מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

איך לבחור מגשר – כל מה שצריך לדעת

גישור גירושין הוא הליך המתקיים כאשר בני הזוג מעוניינים להיפרד בדרכי נועם, ללא התכתשות בלתי נסבלת במסדרונות מתי המשפט. 

היתרון המשמעותי בגישור הוא יעילותו, עלותו הנמוכה, ויכולת בני הזוג לשלוט בתהליך ולבנות הסכם גירושין התואם את נסיבות חייהם. אולם, על מנת להצליח לבצע גישור גירושין מוצלח, צריך לדעת לבחור מגשר נכון.

המשיכו לקרוא כי ללמוד איך לבחור את המגשר הנכון!

למה אופי המגשר כל כך חשוב?

מגשרים המבצעים את תפקידם כראוי, אינם מיישמים פרקטיקה משפטית. הם יודעים ןמתמחים בייצור שיח של צרכים – מה רוצה כל אחד מבני הזוג, מה נחוץ לו, מה היכולות שלו ובעיקר מה נחוץ לילדים. 

תפקידם אינו להוביל לפשרה בין בני הזוג, אלא בעיקר לפתוח ערוץ תקשורת כנה וישיר בין הצדדים המאפשר לכל צד לקבל את דעת הצד השני ולחשוב על טובת הילדים, ובעיקר – להכיר בכך שיש אינטרס משמעותי שההורה השני ייקח חלק פעיל בחיי הילדים.

כתוצאה מכך, חשוב שהמגשרים שתבחרו יהיו אנשים שתרגישו בנוח לחלוק איתם את פרטי חייכם האישיים, כאשר ללא אמון זה, לא יהיה ניתן לערוך הסכם גישור אשר ייגע בכל הפרמטרים הרלוונטיים. מגשרים צריכים מידע מלא על מנת לבצע את עבודתם נאמנה. 

חשוב למצוא מגשר עליו ניתן לסמוך, בעל מקצועיות, ניטרליות ורגישות להליך הגירושין.

אילו פרטים טכניים חשוב שהמגשרים יקיימו?

חשוב שהמגשר או המגשרת שתבחרו יהיו גורם בעל כל ההכשרות הרלוונטיות – מגשרים מוסמכים ובעיקר בעלי ניסיון בתחום של גישור גירושין, ולא אדם בעל הכשרה בסיסית בהליכי גישור בלבד. 

בנוסף, חשוב לבחון מגשרים אשר נמצאים בקרבה למקום מגורי בני הזוג, אשר זמינים להיפגש עם בני הזוג בשעות הנוחות להם, ובעיקר – מסוגלים להאזין בסבלנות ולסייע לבני הזוג לבצע את ההליך באופן המתאים להם.

האם מגשר חייב להיות גם עורך דין?

גישור ועריכת דין הם מקצועות שונים. האחד עוסק בייעוץ משפטי והשני ביישוב מחלוקות ובניית הסכמות. ישנם בני זוג שמעדיפים שהמגשר שלהם יהיה בעל הסמכה כעורך דין ויש כאלה שמעדיפים שלא. 

חשוב לזכור שפניה למגשר היא כדי לעבור הליך גישור. למי שחשוב לו הליך הגישור ומעוניין שיתאימו לו את המגשרים הנכונים עבורו, שכן כל זוג הוא שונה, ניתן להשתמש בשירותיו של מרכז גישור אשר לאחר שיחה ראשונית יוכל להתאים את המגשרים הנכונים ביותר לזוג.

כמה מילות סיכום

מוסכם מרכז המגשרים הארצי מסייע במתן שירותים לבני זוג בכל הנוגע להליך הגירושין בהסכמה, החל מטיפול אישי או זוגי וכלה בעריכת הסכם הגירושין. באמצעות שימוש בשירותי המרכז, ניתן לחסוך בעלויות ובכוחות הנפשיים הרבים הכרוכים בהתקשרות עצמאית עם כל הגורמים הרלוונטיים.

אנו גאים לציין שמאות בני הזוג שהשתמשו בשירותנו הגיעו לגירושין באופן מוסכם ובריא, ובכך הגיעו לתוצאה הטובה ביותר עבורם ועבור ילדיהם למרות הנסיבות המורכבות.

צרו קשר ונעמוד לשירותכם!

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם