מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

במידה שהחלטתם להיפרד אנו ממליצים על מספר דברים

בהמשך לשיחתנו חשוב לנו לציין כבר בתחילת הדרך, כי ככל שיש לכם ספק לגבי הפרידה התייעצו איתנו ואולי נוכל להפנות אתכם לשיחה מקדימה לפני גישור כדי שתוכלו להיות מדויקים בבחירת הדרך.

אם פניכם לשלום בית, העזרו באנשי מקצוע נכונים כדי להצליח בכך. ככלל אם תתנהלו כפי שהתנהלתם ללא חשיבה על כיוונים אחרים, סביר שתפנו לגישור אחרי תקופה קצרה.

החלטתם לנסות שוב-שנו כיוון.

במידה שהחלטתם להיפרד אנו ממליצים על מספר דברים

  1. בחרו מסגרת נכונה שתלווה אתכם מתחילת ההליך ועד סופו. החיבור הנכון לאנשי המקצוע הנכונים הוא הבסיס.
  2. רצוי להימנע מלשוחח ביניכם על נושאים שיקצינו את העמדות שלכם. בעיקר כדאי להימנע מלשוחח על נושאים אלו בבית ובפני הילדים. הילדים, בכל גיל כמעט מרגישים את המתח. בחרו מקום ניטראלי ושוחחו על דברים שימנפו אתכם. את הדברים המורכבים ושגורמים לכם לכעסים השאירו לשיחה אצל אנשי מקצוע.
  3. נסו להראות לילדכם שאתם בקשר הורי סביר ואם ניתן קשר הורי טוב. כשתגיעו לגישור הילדים, שאינם נמצאים בחדר הגישור עצמו, מאוד נוכחים שם. מגשרי "מוסכם" תמיד יעודדו ויעבדו איתכם על ניהול קשר הורי טוב גם לאחר הפרידה. אין סיבה לא לקיים זאת גם כשאתם יחד. זה הכי חשוב להם. חשבו לעשות פעילויות משותפות עם הילדים או ארוחות ערב פעם פעמיים בשבוע כדי ליצור אוירה טובה בבית.
  4. אם מתאפשר, נסו לא לשתף את הילדים בהחלטה להיפרד, וזאת עד אשר תתחילו ההליך ותעשו זאת בעצת המגשר/ת.
  5. אם פניכם לפרידה כדאי שתחשבו יחד איך להתנהל כלכלית בבית כדי לא להוציא הוצאות שיכבידו על חשבון הבנק שלכם. גירושין אינו צעד כלכלי כלל ועיקר, והוא מצב שבו משק בית אחד הופך לשני משקי בית על כל המשמעויות הנלוות לכך. כמובן שעם אנשי מקצוע תוכלו ליצור את האופציות הנכונות והבטוחות למעבר הנ"ל אך אם לא התחלתם הליך, כדאי לפחות להתנהל נכון כלכלית.
  6. בתהליך הגישור אנו מלווים אתכם בכל שלבי ההליך וניתנים שעורי בית לייעול ההליך וניהולו באופן הנכון ביותר. לכן אנו לא רואים טעם בהוצאת מסמכים לפני ההליך. ניתן להמתין עם זה עד לתחילת ההליך והפנייתכם להוצאת מסמכים מסודרת.
  7. קריאה ולמידה הם דברים חיוניים. גם התייעצות עם משפחה וחברים. גם בנושאי הגירושין הרשת מלאה בתוכן והעצות רבות. זכרו עם זאת כי את הליך הגישור אתם תעברו יחד. שניכם כבני זוג. היועצים והאינטרנט אינם נמצאים בחדר הגישור וההחלטות שתתקבלנה תהינה שלכם בלבד. כמגשרים אנו יכולים להעיד כי אין הסכמים סטנדרטיים "שמורידים מהאינטרנט". כל הסכם הוא יחיד ומיוחד ומתאים בדיוק למשפחה הספציפית. שימו לב לבל תמשכו לכיוונים שלא אתם בחרתם.

גירושין צריכים להיעשות נכון, על כל ההיבטים והמורכבויות: הרגשיות, הכלכליות, ההסדר בהווה וצפיית פני עתיד כשבמרכז אתם וילדכם. מענה לצרכים בהווה, היכולת להסתדר כלכלית ולאפשר לכם וילדכם חיים טובים והורות טובה ומכבדת גם בהמשך הדרך.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם