מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשר גירושין מומלץ – איך לבחור את המגשר הנכון ביותר עבורכם

היום יותר מתמיד בני זוג שרוצים להתגרש מבינים שההליך הנכון ביותר עבורכם הוא הליך גישור. לא תמיד זה מתאים לשני הצדדים, ובמקרים רבים האגו וחוסר האמון ההדדי גורמים להם ללכת לפתרון אחר.

אבל לכולם ברור כי הפתרון הטוב ביותר עבור מרבית הזוגות הוא הליך גישור וזאת מסיבות רבות.

עכשיו, משנפלה ההחלטה להתגרש ונוצר חלון הזדמנויות לסיים את הנישואים ללא מאבק בבתי המשפט נותר רק לבחור את המגשר הנכון ביותר שיוביל את ההליך. אבל איך אפשר לדעת איזה מגשר ידע למקסם את הסיכויים להצלחת ההליך ולהביא את הזוג להסכם גירושין הוגן ומקובל על שני הצדדים? זו שאלה טובה שאין לה תשובה חד משמעית. אבל אצלנו "במוסכם-מרכז המגשרים הארצי" יש פתרון שעובד טוב בשנים האחרונות וחתום על הצלחות רבות, כולל הצלחות עם זוגות בעלי קונפליקט מאתגר במיוחד.

ראשית נתחיל מהעובדה שאין הגדרה אמיתית למגשר טוב – אם המגשר הוא מנוסה ומקצועי ובעל ניסיון בגישורי משפחה (רצוי עם הצלחות מוכחות) אז סביר שהוא מגשר טוב. הנושא האמיתי הוא החיבור וההתאמה לזוג. יכול להיות מגשר שמתאים יותר לזוג מסוים אבל עבור זוג אחר עם מנטליות אחרת צרכים אחרים או מבנה אישיותי אחר זה כבר יהיה סיפור אחרי לגמרי.

יחד עם זאת, אין ספק שיש מספר פרמטרים לבחירת המגשר שעליהם לא כדאי להתפשר.

מגשר גירושין דרך מוסכם עם ילד

ניסיון:

אין ספק שזה החלק החשוב ביותר בבחירת המגשר. ככל שלמגשר ניסיון רב יותר עם תיקי גירושין, ושניסיונו כולל הצלחות בגישור לגירושין סביר להניח שבזכות הניסיון שלו הוא ידע לעזור ברגעים של משבר בהליך הגישור.

ניסיון לא נמדד דווקא במספר השנים בהם המגשר עוסק בתחום, אלא  במספר התיקים שהוא ניהל, ובמספר הזוגות שהצליח להביא לכדי הסכם הוגן בלי שהגישור יתפוצץ. מגשר שניהל 100 תיקי גישור יהיה יעיל חד ומהיר יותר ממגשר שניהל 5 תיקים.

אצלינו ב"מוסכם" הניסיון המצטבר של כלל המגשרים במשפחה הוא עצום. במוסכם צוות מגשרים גדול ומגובש ובעיקר עתיר ניסיון – מגשרים שרובם עוסקים בתחום למעלה מ-20 שנה. המגשרים בצוות הם מגשרים מקצועיים מאוד, מנוסים ומכילים.

הם כבר "ראו הכל" והצליחו להביא זוגות להסכמים טובים להם בדרך קצרה יעילה והוגנת, עם חיוך ובצורה מכבדת שתשאיר אותם הורים טובים ןמתקשרים להמשך הדרך.

כל זוג שמגיע הוא מיוחד ויש לו "את הסיפור שלו" והמגשרים תורמים מניסיונם על מנת לתת לזוג את הפתרון הנכון ביותר להם. מרכז "מוסכם" קיים משנת 2012 ומעניק שירותי גישור בפריסה ארצית עם אחוזי הצלחה של למעלה מ 92%. כל זאת בזכות הניסיון והידע של המגשרים שלנו.

מוסכם גישור עם ילד

המלצות

מומלץ לקרוא המלצות על כל מגשר ששוקלים לעבוד איתו, לראות מה כתבו עליו ברשת ובאתרים המיועדים למתן תגובות.

ולגבי "מוסכם" – אתם מוזמנים לחפש עלינו בגוגל ולהתרשם מהתגובות ומהמשובים של הזוגות שהתגשרו אצלינו, מה הם חושבים על השירות, ומה חושבים על הגישור עצמו.

משפחה שמחה בשקיעה בזכות מוסכם

חיבור וכימיה

המגשר יכול להיות מצויין, עם ניסיון והמלצות רבות, אך אם לא תיווצר כימיה בינו לבין בני הזוג כבר בשיחה הראשונה ספק אם הגישור  יצלח.

חיבור וקשר של אמון קובעים פה מאד.

שני בני הזוג צריכים להרגיש בנוח עם המגשר ולסמוך עליו. עם רגשות אי אפשר להתווכח. לכן אם אחרי כל הבדיקות הגעתם למגשר שנראה לכם נכון, מומלץ להגיע לפגישת הכרות ורק לאחריה להחליט אם אתם רוצים להמשיך עם המגשר.

וכמובן שצריך לוודא שלשניכם אותה תחושה ביחס למגשר ושאתם סומכים עליו שיוביל אתכם בדרך טובה ומכבדת בהליך הגישור עד להסכם.   אם מכל סיבה שהיא אחד מבני הזוג מרגיש לא בטוח כדאי לנסות מגשר אחר.

בעניין זה  ל"מוסכם" יש פתרון מצויין:

ראשית בתחילת הדרך ולאחר שיחה משמעותית נבחר המגשר או המגשרת המתאימים ביותר לאותו הזוג.

עם זאת ועל אף שבפועל זה לא באמת קורה אצלנו, בעיקר בגלל הבחירה הראשונית, אחד היתרונות של מרכז גישור על פני מגשר בודד הינו האפשרות לבחור  מגשר מתוך כמה אנשי מקצוע . אפשרות שלא קיימת אצל מגשר בודד.

במידה ולאחר הפגישה הראשונה תהיה תחושה של חוסר חיבור ניתן יהיה להחליף מגשר. בחירת המגשר הנכון ע"י צוות המרכז בד"כ מונע את הצורך בכך.

גישור גירושין דרך מוסכם עם ילד

זמינות וקרבה

כשמתחילים את הליך הגישור  קשה מאד לדעת כמה זמן הוא ימשך,  לכן עדיף למצוא מגשר בקרבת מקום אליכם על מנת שלפחות מבחינת המרחק התהליך יהיה קל וזמין יותר.

כמו כן חשוב לברר את הזמינות של המגשר כי הליך גישור הוא מאד נפיץ. זה שעכשיו אתם רוצים לנסות לסיים בשלום לא אומר שגם בשבוע הבא המצב יהיה כזה.

בכל רגע נתון יכול ל"צוץ" משהו שיטרוף את הקלפים ויוביל אתכם להליך משפטי. הזמן הוא משאב יקר, ולתאם עם מגשר שהזמינות שלו בעייתית עלול  לגרור את ההליך ואף להביא בסופו של דבר לפיצוץ של הגישור.

 אין בזה כדי לומר שהמגשר צריך להיות זמין עבורכם מסביב לשעון, אבל ציפייה סבירה היא לזמינות של פגישה בשבוע (בערך),  ואם אפשר גם מענה בתקשורת כתובה או מענה טלפוני כשיש צורך בכך.

מוסכם עם ילד

אובייקטיביות ונטראליות

אחד הדברים החשובים ביותר בהליך גישור הינו שמירה על אובייקטיביות ונטראליות מלאה. לכן לא מומלץ להגיע למגשר שהוא גם חבר, או ליתר דיוק חבר שהוא גם מגשר. כשנכנס מישהו/י מוכר לתמונה שיש לו נגיעה בדבר קשה לשמור על אובייקטיביות.

לכן זהו פתרון לא מומלץ למרות התנאים המועדפים. אם כבר החלטתם ללכת לגישור עדיף להגיע למגשר ניטראלי שאף אחד מכם אינו מכיר בשום צורה.

אנחנו ב"מוסכם" לקחנו את זה צעד אחד קדימה, ומי שעונה אצלנו לשיחות הראשונות אינו מגשר בעצמו. תפקידו  של מקבל השיחות לתת את כל הפרטים והמחירים,

לענות על השאלות, ואם הזוג החליט שמעוניין בגישור גם לקבוע לזוג פגישה ראשונה עם מגשר. רק בפגישה הראשונה בני הזוג פוגשים את המגשר על מנת שההליך יתחיל ממש כדף חלק.

לסיכום,

בחירת המגשר הנכון היא חלק אינטגרלי מההליך ואף פעם היא אפשר לדעת בוודאות מי המגשר הנכון עבורכם. ב"מוסכם",

כפי שהסברנו, אנחנו מנסים לענות על כל הצרכים של בני הזוג בבחירת המגשר והשיטה בהחלטת עובדת. לא בכדי אנחנו הגוף המוביל בארץ בתחום הגישור בכלל וגישור לגירושין בפרט.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
משפחה מודרנית דרך מוסכם
זוג אצל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם