מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשר גירושין בכפר סבא

לפרטים נוספים צרו קשר ונחזור אליכם:

אזור השרון ידוע כאזור עם אחוז גירושים גבוה יחסית לרוב הערים. כשהקמנו את "מוסכם" היינו מקבלים פניות רבות של זוגות מהאזור שרוצים להגיע להליך גישור מקצועי אך התקשו למצוא את המגשר הנכון ביותר עבורם. 

לפיכך, בתוך זמן קצר הקמנו שני סניפים באזור – סניף אחד ממוקם ברעננה והסניף השני בהוד השרון. המגשרים שעובדים בשני הסניפים האלה הם מהמגשרים הוותיקים והמנוסים של "מוסכם – מרכז המגשרים הארצי" כולל כל מה שמתלווה לכך.

 בחלוף הזמן, וככל שאופציית הליך הגישור צברה תאוצה, כיום שני הסניפים האלה הם בין הסניפים הפעילים ביותר שלנו.

כמה מילים עלינו:

"מוסכם – מרכז המגשרים הארצי" הוקם בשנת 2013 על מנת לתת פתרון כולל לזוגות שרוצים להתגרש בשלום ללא מעורבות של  בתי משפט וללא מלחמות מיותרות.

 המרכז מנוהל ע"י עו"ד מאיה שפירא שבנתה עם השנים את המסלול המהיר והנכון ביותר לבניית הסכמות בגישורים, שיטה שעובדת  נהדר כבר קרוב לעשור עם 92 אחוזי הצלחה.

 כל מי שמכיר את העולם הזה מבין שאחוז כה גבוה של גישורים מוצלחים אינו מובן מאליו ונדרשה מחשבה רבה  ועבודה קשה כדי להגיע אליו.

אם כך, איך עובדת השיטה שלנו ומה מייחד אותנו כל כך בתחום הגישור?

ראשית אנחנו שמים דגש חזק מאד על בחירת המגשר/ת המתאים ביותר לכל זוג. מצאנו  שזהו מרכיב חשוב מאד בהצלחה.

עם השנים שמנו לב שלא לכל זוג מתאים כל מגשר.

 ישנם זוגות שצריכים מישהו מכיל יותר, זוגות מבוגרים שצריכים מגשר שמתמחה בפנסיות וכדומה, זוגות שיש בבעלותם חברה בע"מ ואז צריך מגשר שמתמחה בתחום הזה ועוד ועוד.

לכן כל תהליך אצלנו מתחיל משיחת טלפון עם אחד מנציגינו שמבין מבני הזוגות את הצרכים המדויקים שלהם ומתאם להם פגישת הכרות עם המגשר המתאים ביותר וכמובן קרוב לביתם.

לאחר הפגישה הראשונה, הנציג/ה בודק עם בני הזוג שאכן היה להם חיבור מוצלח  עם המגשר ושבני הזוג רוצים להמשיך איתו.

במידה ולא כך הם הדברים כמובן שמתאמים להם מגשר/ת אחר ללא עלות. (ואם צריך אז  נחזור על כך גם בפעם שלישית – נדיר שקורה אבל האפשרות קיימת).

לאחר שהוסכם על המגשר המתאים ביותר אנחנו מלווים את בני הזוג בהליך הגישור ועד לחתימת ההסכם המיוחל. ב"מוסכם" יש לנו אפשרות להציע פתרון הולם לכל הנושאים שעלולים לצוץ במהלך הגישור. נושאים כמו אקטואר, שמאי, הדרכה הורית, ואפילו לפעמיים יעוץ זוגי.

ל"מוסכם" יש מאגר של בעלי מקצוע המתמחים בנושאים אלה, בעלי מקצוע שיודעים לתת מענה מדויק בהתאם לצרכים של הזוג ובמחירים הוגנים עבור לקוחות "מוסכם". שיתופי הפעולה האלה הצילו לא מעט זוגות מחיפושים מיותרים ברשת לצורך מציאת בעל מקצוע הוגן ומקצועי, ובמחיר סביר.

לאחר מספר פגישות גישור מתחילים לגבש את הסכם הגירושין. את טיוטת ההסכם בני הזוג מקבלים  למייל ולאחר בדיקה אישית ופרטנית של כל צד מתאמים פגישה אחרונה להקראת הסכם וחתימה עליו.

כשההסכם כבר חתום אנחנו מנסחים מכתב בקשה לבית המשפט או לבית הדין הרבני (תלוי מאיפה רוצים בני הזוג להתחיל) ואז הזוג מגיע לסמכות השיפוטית עם ההסכם והמכתב ובזה מסתיים התהליך.

על יתרונות הגישור אני מניח שאין יותר מדי מה להרחיב. אם הגעתם לפה אני מניח שבחרתם להתגרש בשלום ושאתם מבינים את כלל היתרונות של הליך גישור על פני האלטרנטיבה. במידה ובכל זאת תרצו לקרוא עוד או אפילו לשתף את בן/ת הזוג אתם מוזמנים להיכנס ללינק הבא

יתרונות גישור במוסכם

לסיכום,

אם אתם מחפשים מגשר בכפר סבא, למה להסתפק בפחות מאשר מגשר מ"מוסכם" –  מגשר שיכול לעשות את כל העבודה בשבילכם, באופן מקצועי, קרוב לבית, במחירים הוגנים ועם ליווי מלא עד לסיום ההליך ?!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

"מוסכם – מרכז המגשרים הארצי".

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם