מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשר גירושין ברעננה

לפרטים נוספים צרו קשר ונחזור אליכם:

לרוב הזוגות המתגרשים ברור שלגירושין ישנה השפעה מכרעת וחשובה ביותר על ילדיהם, קצרת טווח וארוכת טווח. בחלק גדול מהמקרים ישנה הזדמנות אחת ויחידה לסיים את הקשר בצורה יפה ומכבדת, ללא בתי משפט וללא מלחמות מיותרות – להתגרש בהליך של גישור.

לכן בחירת המגשר הנכון ביותר היא קריטית על מנת להגדיל את סיכוי ההצלחה להגעה להסכם גירושין מוצלח. זאת בדיוק הסיבה שבגללה הקמנו את סניף "מוסכם" ברעננה – כדי לעזור לזוגות שמעוניינים לסיים את נישואיהם בהליך גישור מסודר ובליווי מגשר מקצועי ומותאם במיוחד עבורם, מבין עשרות מגשרים מנוסים ומקצועיים איתם אנחנו עובדים כבר קרוב לעשור (משנת 2013).

"מוסכם – מרכז המגשרים הארצי" הינו מרכז המגשרים הגדול בישראל שהתחיל מסניף בודד במודיעין בשנת 2013 מתוך רצון לתת מענה כולל ומדויק לכל זוג שבוחר לסיים את הנישואין בדרך המלך. המרכז הוקם ע"י עו"ד מאיה שפירא שמנהלת אותו גם כיום.

מאיה בנתה מסלול אותו שיכללה במשך השנים, מסלול שמוכיח את עצמו כל פעם מחדש. אחוזי ההצלחה של הזוגות שהצלחנו להביא לידי הסכם או לשלום בית גבוהים מאד ועומדים על 92% , והסיבה לכך היא פשוט הקשבה וניהול נכון של ההליך.

ראשית, נסביר בכמה מילים מהו הליך גישור גירושין ברעננה ולמי זה מתאים.

הליך גישור הינו הליך של בניית הסכמות בין שני צדדים שמצויים במחלוקת. בגירושין מטרתו להגיע להסכם גירושין בין בני הזוג  שיאושר בבית המשפט.

 על מנת להתגרש בני זוג שרוצים בכך חייבים להגיע להסכם כתוב שמוסכם על שניהם, ואף לאשר אותו בבית המשפט לענייני משפחה על מנת להבטיח לעצמם ולבית המשפט שלאחר הגירושין לא תהיינה מחלוקות שיצריכו את בני הזוג להגיע שוב לבית המשפט כדי שיכריע עבורם בסוגיה שבמחלוקת.

לכן ההסכם צריך להיות מפורט ביותר ולכלול בתוכו את כל הנושאים המיידים כגון זמני שהות, מזונות, מדור וכדומה, אך גם את כל הנושאים שעלולים לצוץ בעתיד, כגון בר מצווה, נסיעות לחו"ל, מעבר דירה, חגים… 

ועוד אינסוף סיטואציות שבמשך השנים עלולות לצוץ , ואם לא תהיה להן התייחסות בהסכם זה עלול להחזיר את בני הזוג לבית המשפט. לכן ההסכם הזה הוא כמובן מבחינת חובה.

איך ניתן להגיע להסכם כזה ? זאת כבר שאלת מיליון הדולר.

בעיקרון יש שתי דרכים עיקריות. הראשונה היא כמובן הליך משפטי בו כל צד מיוצג על ידי עו"ד המייצג רק אותו. עורכי הדין מציגים עבור הלקוח שלהם את הטענות בבית המשפט ולבסוף השופט מוציא פסק דין שמהווה הסכם הגירושין לכל דבר ועניין.

ההליך המשפטי מאד ארוך, יקר ופוגעני כלפי כל הצדדים, ובמיוחד עבור הילדים. אם ניתן להימנע ממנו (וישנם מקרים שבהחלט אין אפשרות כזאת) זה כמובן עדיף.

האפשרות השנייה היא הליך גישור. 

המגשר הוא צד ניטרלי שמייצג את שני הצדדים בצורה שווה (ומייצג את הילדים של הזוג עוד יותר מאשר את הזוג) ותפקידו ללבן עם בני הזוג את כלל הנושאים שלגביהם יש להגיע לכלל החלטה.

ושאים עליהם יש הסכמות מסוכמים מיד, אך עיקר תרומתו של המגשר היא בנושאים בהם יש מחלוקות (ויהיו מחלוקות)  ויש לגשר בין הפערים ולהביא את בני הזוג לידי הסכמה.

 הליך הגישור קצר, מהיר, הרבה פחות יקר, והכי חשוב – משאיר את בני הזוג בקשר הורי בריא להמשך הדרך. וזאת בדיוק ההתמחות של "מוסכם – מרכז המגשרים הארצי".

מה התהליך שבני זוג שמעוניינים להתגרש בהליך גישור גירושין ברעננה יצטרכו לעבור?

זה מתחיל משיחת יעוץ עם אחד מנציגי "מוסכם" ללא עלות או התחייבות מצד הזוג. בשיחה הנציג מנסה ביחד עם הזוג להבין את רמת הבשלות, הצרכים, החששות והאופי של בני הזוג, להסביר להם על ההליך בצורה מדויקת, ולוודא שאכן יש רצון טוב של שני הצדדים להגיע להסכמות בהליך גישור. לאחר השיחה הנציג יתאם לבני הזוג פגישת היכרות עם המגשר/ת המתאים ביותר עבורם.

לאחר הפגישה הראשונה עם המגשר/ת אנחנו בודקים עם בני הזוג שאכן המגשר שלהם עונה על ציפיותיהם. במידה ואין התאמה ביניהם נתאם פגישה נוספת עם מגשר/ת אחר, ללא עלות כמובן. במשך כל  ההליך אנחנו נשאר בקשר עם בני הזוג ונעשה ככל יכולתנו על מנת לוודא שההליך מתקדם עד לחתימת ההסכם.

אנחנו משתדלים לתת ליווי מלא בכל שלבי ההליך, ובמידה ובני הזוג צריכים שירות נוסף כגון יעוץ זוגי, אקטואר, שמאי וכדומה אנחנו נעזור להם למצוא את איש המקצוע הנכון מתוך מבחר אנשי מקצוע שנבחרו בקפידה רבה ונותנים שירות מקצועי ומהיר ובמחירים מיוחדים ללקוחות "מוסכם".

כל זאת ועוד עוזרים לנו לשמור על אחוזי ההצלחה הגבוהים שלנו. ובסניף רעננה יש לנו מגשרים נהדרים שישמחו לעמוד לשירותכם.

"מוסכם – מרכז המגשרים הארצי" הינו הגוף המוביל והגדול בישראל בגישורי משפחה.

אפשר למצוא מגשר גירושין ברעננה וגם בערים נוספים.

 מוסכם מונה 18 סניפים ברחבי הארץ ומנוהל ע"י עו"ד מאיה שפירא.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת יעוץ והכוונה ראשונית.

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם