מוסכם גישור גירושין
לשיחת ייעוץ והכוונה ללא עלות, התקשרו עכשיו:

מגשר גירושין בירושלים

לפרטים נוספים צרו קשר ונחזור אליכם:

משרד הגישור שלנו בירושלים הינו אחד המשרדים הבולטים והעמוסים ביותר. הוא אחד הסניפים הראשונים שהקמנו ב"מוסכם – מרכז המגשרים הארצי", ומנהל אותו עו"ד רני בן-מלך כבר תקופה ארוכה ובהצלחה מרובה.

קצת עלינו:  

מוסכם הוקמה בשנת 2012 ע"י עו"ד מאיה שפירא במטרה לתת מענה מקיף לכל זוג שרוצה להתגרש בשלום, ללא מלחמות וללא בתי משפט.

עו"ד מאיה  פיתחה דרך שעוזרת לבני הזוג לעבור את ההליך בצורה מהירה ונכונה, ועם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

 זה מתחיל בשיחה אישית עם בני הזוג והבנה מלאה של הצרכים הייחודיים שלהם, בדיקה אמיתית אם ניתן לשקם את הזוגיות, ורק אז תיאום פגישת היכרות עם המגשר(ת) המתאים ביותר.  המענה כולל ליווי מלא בכל שלבי התהליך ואישור הסכם הגירושין בבית המשפט או בבית הדין הרבני.

את הדרך הזאת עו"ד מאיה יישמה בגישורים שעשתה בסניף הראשון של "מוסכם" במודיעין באחוזי הצלחה מרשימים, ואז החליטה להקים סניף נוסף בירושלים שמתמחה אף הוא בגישור של זוגות בהליכי גירושין.

לשם כך גייסה צוות מקצועי ומנוסה, שאותו מנהל כיום עו"ד רני בן מלך בהצלחה מרובה.

הצוות עזר למאות זוגות להתגרש בשלום ואף לתת הזדמנות נוספת לקשר ביניהם, הרבה בזכות אותה דרך שפיתחה עו"ד מאיה. בכל סניפי "מוסכם", שהיום כבר מונה 18 סניפים ברחבי הארץ, פועלים על פי הדרך הזו בהצלחה מרובה.

אז מהי הדרך של "מוסכם" שעובדת כל כך טוב?

זה מתחיל בשיחת טלפון קצרה אך ממוקדת שבה נציג שלנו יבין בדיוק את הצרכים שלכם כזוג, האם שניכם שלמים עם ההחלטה, האם פניכם לשלום ומה עיקר המחלוקות, וביחד אתכם ינסה למצוא את הפתרון הנכון ביותר עבורכם.

שמנו לעצמנו למטרה לחפש תמיד מה הדבר הנכון ביותר עבור הזוג, ולא מה הכי כלכלי עבורנו כגוף.

 ולראייה, למרות שרוב המגשרים שלנו הינם עורכי דין אנחנו לעולם לא נספק ייצוג משפטי לזוג, למרות שהליך כזה הרבה יותר ריווחי עבורנו.

אם נעריך שיש  סיכוי להציל את הזוגיות אנחנו נעשה כל מה שביכולתנו לעזור לבני הזוג למקסם את הסיכויים, ואף נמליץ להם על יועצת זוגית שמלווה אותנו כבר שנים רבות.

זה אמנם  פחות כלכלי בשבילנו, אבל שכר מצווה חשוב יותר, ובנוסף, בסופו של דבר בגישה זאת אנחנו מקבלים אין ספור המלצות מזוגות ולקוחות מרוצים.

לאחר השיחה הראשונה אנחנו נתאם לבני הזוג פגישת היכרות עם המגשר.ת המתאים ביותר להם.

 במשך השנים שמנו לב לכך שגם אם מגשר מסויים הוא מקצועי ומעולה עדיין יתכן שלזוג מסויים הוא פחות יתאים, ואחרי כ"כ הרבה שנים בתחום למדנו לעשות את ההתאמה הזאת.

בנוסף יש לנו רשת ביטחון שמגדירה שאם טעינו, לא נורא, נתאם לבני הזוג פגישה נוספת עם מגשר/ת אחר/ ת, ללא עלות כמובן, שכן חלק מהדרך של "מוסכם" היא לתת לשני בני הזוג את ההרגשה שהם בידיים הטובות ביותר.

 מכיוון שאת הפגישה מתאם הנציג של "מוסכם" יוצא ששני בני הזוג נפגשים לראשונה עם המגשר.ת ביחד, וכך נשמר שוויון ואובייקטיביות מלאה לגמרי בהליך הגישור.

העובדה שהזוג נפגש עם המגשר לראשונה ביחד מהווה יתרון עצום כי כך כל אחד מהם מרגיש שהוא נמצא בנקודת פתיחה שווה מול המגשר.

השלב השני הוא הליווי המלא לאורך כל ההליך. בין אם בני הזוג צריכים אקטואר, שמאי, יעוץ זוגי או הדרכה הורית על מנת לדעת איך לספר לילדים – ל"מוסכם" יש אנשי מקצוע שנבחרו בקפידה רבה, ובנוסף נותנים מחירים מיוחדים ללקוחות "מוסכם" (בגלל העובדה שאנחנו גוף גדול ולא מגשר בודד).

זו הקלה גדולה שנותנת  לבני הזוג שקט נפשי בהליך הגישור, ובכך משחררת אותם להתרכז בגישור עצמו ולא לרוץ בחיפושים אחרי כל אנשי המקצוע הנדרשים. וזה בדיוק מה שהם צריכים בתקופה העמוסה הזו.

השלב השלישי והאחרון הוא כמובן הסכם הגירושין. ההסכמים שאנחנו בונים עבור בני הזוג מותאמים בדיוק לצרכים שלהם ולהסכמות אליהן הגיעו. עשינו בשנים האחרונות מאות אם לא אלפי הסכמי גירושין ואין הסכם אחד שנראה כמו השני.

 כל הסכם מדויק ומפורט בדיוק עבור בני הזוג. הפירוט הרב נותן להם את השקט הנפשי להיכנס לפרק ב' של החיים ללא 'הפתעות' מצד אף אחד מבני הזוג, שעלולות לצוץ במשך השנים.

אם אתם פה אתם וודאי מבינים את היתרונות של הליך גישור על פני האלטרנטיבות,  ובכל זאת נפרט אותם. כמובן שגם בסניף הירושלמי אנחנו שמים דגש חזק על כל אחד מהיתרונות להלן.

  • זו אלטרנטיבה נעימה יותר – הגישורים מתנהלים באווירה נעימה
  • זו אלטרנטיבה נוחה יותר מבחינת משך התהליך – הליך הגישור הוא קצר וממוקד
  • זו אלטרנטיבה נוחה יותר מבחינת גמישות הזמנים – בהליך הגישור מועדי המפגשים נקבעים לפי לוח הזמנים שלכם
  • זו אלטרנטיבה זולה יותר – זולה עשרות מונים ביחס להליך משפטי
  • זו אלטרנטיבה מבוססת צרכים – הדיונים סביב שולחן הגישור הם על הצרכים והרצונות הייחודיים לכם כבני זוג וכמשפחה.
  • זו אלטרנטיבה שמאפשרת לכם לקבוע איך יראה ההסכם – אתם מחליטים איך לבנות את חייכם שלאחר הגירושין. אתם, ולא צד שלישי שיכריע או יחליט עבורכם.

כיום, בעקבות כניסתו של החוק החדש לתוקף, גם המחוקק מכיר בגישור ככלי נחוץ ויעיל בגישורי משפחה, שהינם בעלי אופי רגיש במיוחד. הליך הגישור מאפשר לכם לבנות חיים של שיח שנחוץ מאוד לילדיכם, ובונה מערכת הסדרים המבוססת על מה שחשוב לכם, וכזו שגם תוכלו לעמוד בה.

המגשרים ב"מוסכם" הינם מגשרים מקצועיים בעלי ניסיון, אשר יאפשרו לכם לחוות את הליך הגירושין בצורה האופטימלית, ולמצוא את הדרך הנכונה עבורכם.

השירות שלנו מוצע בסניף ירושלים לכל תושבי הסביבה. אם אתם עומדים היום בפני צומת הגירושין ורוצים לקבל שיחת יעוץ והכוונה על מנת לבדוק יחד אתכם את הצעד הנכון ביותר עבורכם, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ללא עלות או התחייבות כלשהי ואנחנו ננסה לעזור.

 בברכה, צוות "מוסכם-מרכז המגשרים הארצי".

כי מתגרשים רק שהכל "מוסכם". 

גישור גירושין רק שהכל מוסכם
אנחנו זמינים עבורכם ושמחים לעזור
השאירו פרטים ונחזור אליכם בזמן שיתאים לכם
גישור גירושין רק שהכל מוסכם
צרו איתנו קשר

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ולהתחיל להניח את היסודות לתהליך גירושין מכבד, הדדי ושומר על הרווחה שלכם.

גישור גירושין דרך מוסכם